Nu är bagen klar inför 2021, fick även provklämma lite på nya G425 o den är ju riktigt läckra

Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Såg mini drivern på blocket nusvingit skrev: ↑30 jan 2021, 15:09 Ny putter (Cleveland HB Soft #6) och nytt skaft till mini drivern (Proforce AxivCore Tour S Flex 79 Series). Ett grymt High launch low spin skaft. På måndag är det dessutom dags för Blue box day då mina Mizuno JPX 921 Tour kommer. En hel månad före beräknad leverans
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hade inga planer på att ha kvar den inför säsongen.donballe skrev: ↑05 feb 2021, 13:32Såg mini drivern på blocket nusvingit skrev: ↑30 jan 2021, 15:09 Ny putter (Cleveland HB Soft #6) och nytt skaft till mini drivern (Proforce AxivCore Tour S Flex 79 Series). Ett grymt High launch low spin skaft. På måndag är det dessutom dags för Blue box day då mina Mizuno JPX 921 Tour kommer. En hel månad före beräknad leverans
Skickat från min iPhone med Tapatalk![]()
Vad letar du efter med utrustningen?svingit skrev: ↑05 feb 2021, 13:36Hade inga planer på att ha kvar den inför säsongen.donballe skrev: ↑05 feb 2021, 13:32Såg mini drivern på blocket nusvingit skrev: ↑30 jan 2021, 15:09 Ny putter (Cleveland HB Soft #6) och nytt skaft till mini drivern (Proforce AxivCore Tour S Flex 79 Series). Ett grymt High launch low spin skaft. På måndag är det dessutom dags för Blue box day då mina Mizuno JPX 921 Tour kommer. En hel månad före beräknad leverans
Skickat från min iPhone med Tapatalk![]()
Ska skaffa en TS4 med 43,5" skaft. Lite lägre spinn och fortfarande mindre huvud än 460 CC.
En Kraken från tee som kan smiska skiten ur bollen. Mindre huvud än normal driver med ett kort skaft. 43,5-44”. Lutar mot TS4 eller M5 Tour huvud med ett Hzrdus smoke 70 gram stiff skaft.
Bild eller länk?Jinx skrev:Nya headcover på ingång!
Svårt att tänka mig att det finns några vackrare än så här!
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum