Helt paket

Har du gamla golfgrejer du vill bli av med eller söker du nya posta en tråd här...
therealist
Inlägg: 21
Blev medlem: 13 jun 2016, 13:25

Hej kamrater!
Jag är lite inne på att köra en totalrenovering på materialet och har tankar på att sälja av hela paketet. Egentligen är jag i detta läget mest ute efter att få någon slags input på vilken pris som kan vara rimlig för nedan delar. Är det någon klok som har någon idé, eller kanske till och med bud? :roll:

Vagn: Stewart golf R1-S
Bag: Callaway Chev bärbag
Driver: Cobra King LTD
Fairwaywood: Cobra King LTD
Järnklubbor: Cleveland 588 TT, 4-SW samt Cleveland 588 MT järn-3
Wedgar: Cleveland RTX-3, 52° och 58°

Alla delar är använda av mig som pedant och noga omhändertagna och därmed i fint skick. Bagen är nästan helt ny. Det sitter stiff-skaft och midsize Golf Pride multi compound-grepp på samtliga klubbor. Det som inte gör paketet komplett är att jag avser behålla puttern samt att vagnen saknar paraplyhållare efter en helt oprovocerad trippelbogey.

Tack på förhand
T
Senast redigerad av therealist den 24 feb 2021, 07:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Det är alltid trist att sälja grejer för du får aldrig så mycket som du tänkte dig.

Ta referenser på blocket och golfmarknaden på Facebook är mitt tips.


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
therealist
Inlägg: 21
Blev medlem: 13 jun 2016, 13:25

JohanAdministratör skrev: 23 feb 2021, 06:22 Det är alltid trist att sälja grejer för du får aldrig så mycket som du tänkte dig.

Ta referenser på blocket och golfmarknaden på Facebook är mitt tips.


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Du har rätt! Tack för tipset!
Användarens profilbild
McRuff
Inlägg: 260
Blev medlem: 14 jan 2021, 13:42

therealist skrev:Hej kamrater!

....eller kanske till och med bud? :roll:

[Fairwaywood: Cobra King LTD]


Tack på förhand
T


Var bor du?




Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
therealist
Inlägg: 21
Blev medlem: 13 jun 2016, 13:25

McRuff skrev: 23 feb 2021, 09:40
Var bor du?

Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Värnamo, sju mil söder om Jönköping
Användarens profilbild
McRuff
Inlägg: 260
Blev medlem: 14 jan 2021, 13:42

therealist skrev:
McRuff skrev: 23 feb 2021, 09:40
Var bor du?

Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Värnamo, sju mil söder om Jönköping
Ajdå haha.

Hade varit intresserad om det gått att provslå lite. Har en driver som borde bytas ut och en hybrid som ger den längd jag behöver om utslaget var bra. En trätrea kan dock fylla sin funktion om jag vill hålla tillbaka utslaget lite eller verkligen behöver ett långt andraslag pga uselt utslag (det händer, tyvärr).

Men det är långt från norra Sthlm.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
therealist
Inlägg: 21
Blev medlem: 13 jun 2016, 13:25

McRuff skrev: 23 feb 2021, 10:56
Ajdå haha.

Hade varit intresserad om det gått att provslå lite. Har en driver som borde bytas ut och en hybrid som ger den längd jag behöver om utslaget var bra. En trätrea kan dock fylla sin funktion om jag vill hålla tillbaka utslaget lite eller verkligen behöver ett långt andraslag pga uselt utslag (det händer, tyvärr).

Men det är långt från norra Sthlm.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Ja, det var ju synd. Vi har ingen öppen range just nu att provslå på heller för den delen.
Användarens profilbild
McRuff
Inlägg: 260
Blev medlem: 14 jan 2021, 13:42

therealist skrev:
McRuff skrev: 23 feb 2021, 10:56
Ajdå haha.

Hade varit intresserad om det gått att provslå lite. Har en driver som borde bytas ut och en hybrid som ger den längd jag behöver om utslaget var bra. En trätrea kan dock fylla sin funktion om jag vill hålla tillbaka utslaget lite eller verkligen behöver ett långt andraslag pga uselt utslag (det händer, tyvärr).

Men det är långt från norra Sthlm.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Ja, det var ju synd. Vi har ingen öppen range just nu att provslå på heller för den delen.
Nej, jag har FS inomhus så hade gått bra här. Men för långt för att lösa det smidigt.


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Skriv svar