European Tour- Fantasy Race
Fegt att välja Rory som star-player 

Makcan skrev:Fegt? Som Johan skrev, rutin!
Haha, såklart.. Jag är nog bara lite bitter då jag tänkte tanken men körde på en chansning

- Paradispetter
Hej,
Jag registrerade mitt lag i början på förra veckan (innan tävlingen startade), gick även med i eran liga.
Ser tyvärr att jag inte fått några poäng alls för veckans/helgens tävling. Lite oflyt med tanke på att jag plockade ut lirare som skulle va bra för just den tävlingen, & med tanke på att nästa tävling spelas i Asien & BLM så behöver man ju byta ut en jävla massa igen..
Har ni fått poäng för veckans tävling som avslutades igår?
Jag registrerade mitt lag i början på förra veckan (innan tävlingen startade), gick även med i eran liga.
Ser tyvärr att jag inte fått några poäng alls för veckans/helgens tävling. Lite oflyt med tanke på att jag plockade ut lirare som skulle va bra för just den tävlingen, & med tanke på att nästa tävling spelas i Asien & BLM så behöver man ju byta ut en jävla massa igen..
Saltar alltid en bra story
- JohanAdministratör
- Site Admin
Vi byter gubbar varje veckaBergsten skrev:Hej,

Poängen finns uppdaterade nu...
- JohanAdministratör
- Site Admin
Svår omgång nu på Black Mountain då det är en ny bana på touren har vi ingen historik...
-
Wolfsheim skrev:Märker att jag tar ut spelarna med hjärtat å inte alltid hjärnan
MMMM känner lite samma sak. Bytte ut HOEY till denna vecka. Hoppas han skjuter +10 imorgon...
"Spela inte för mycket golf. Två rundor per dag är nog."
"Ge aldrig en golfspelare ett ultimatum om du inte är beredd att förlora."
// Harry Vardon
"Ge aldrig en golfspelare ett ultimatum om du inte är beredd att förlora."
// Harry Vardon