Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vill kunna se avstånd till green på min Apple Watch/Iphone utan dyra prenumerationer och utan ständiga påminnelser om uppgradering till betalversion. Behöver inte så många funktioner utöver det. Tips?
Problemet med många gratisversioner är tjatet om att man ska uppgradera. Och det är trist med menyval som inte funkar/ingår. Skulle gärna betala några hundra för att slippa det. Men inte teckna oändliga prenumerationer.
Driver: Callaway Rogue ST Max LS 9° Spoon Cobra LTDx 15° 7-Wood Taylormade Sim 2 Max 21° Järn: Taylormade P770 Wedgar: Titleist SM8 50/54/58° Putter: Taylormade Del Monte
Jag förstår inte hur frågan kan ställas?
Om någon mappar banor, skapar en app och sen vill ha betalt för det.. är det fel?
Reklamfinansierad app ger ju även den inkomst till den som gjort jobbet.. är det fel?
Egon skrev: ↑17 jun 2024, 17:37
Om någon mappar banor, skapar en app och sen vill ha betalt för det.. är det fel?
Reklamfinansierad app ger ju även den inkomst till den som gjort jobbet.. är det fel?
Egon
Jag har inte sagt att det är fel att ta betalt. Tvärtom, så skrev jag att jag gärna betalar. Men jag ville undvika dyra prenumerationer.
Egon skrev: ↑17 jun 2024, 17:37
Egon
Jag har inte sagt att det är fel att ta betalt. Tvärtom, så skrev jag att jag gärna betalar. Men jag ville undvika dyra prenumerationer.
Ok.
Rent krasst är nog en Golfklocka enklast. Kostar en slant men inga abonnemang om jag förstått rätt.
Jag har laserkikare och som ger flaggans position, run out på fw. (om man kan mäta lite logiskt) och det funkar bättre än GPS.
Det sägs att mappade banor och full täckning på satelliter ska ge 3-5m i felmarginal. Min erfarenhet är 5-15m.