Tänkte kort dela med mig av en recension av Blue Tees 3 Series som jag kör med i år. Hoppas ni gillar recensionen.
Recension av golfkikaren Blue Tees 3 Max
Har du någonsin önskat att du hade en personlig caddie som alltid vet exakt vilket avstånd du har kvar till flaggan? Då är Blue Tees 3 Max golfkikare precis vad du behöver!
Design och Byggkvalitet
Blue Tees 3 Max ser ut och känns som en riktig mästare. Den är robust, vilket är bra när du tappar den (och det kommer du att göra). Det greppvänliga yttret gör att du kan hålla den stadigt även när du är lite svettig efter att ha gått ett par hål. Och ja, den är vattentät och stötsäker – för de där dagarna när vädret eller ditt humör är lite ostadigt.
Optisk Prestanda
Den här kikaren har linser som ger dig en så klar bild att du nästan kan se gräset växa. Med 6x förstoring och en räckvidd på upp till 1200 meter kan du mäta avståndet till flaggan, bunkrar och vattenhinder lätt som en plätt. Och med flaggsökare-funktionen låser den fast flaggan snabbare än du kan säga "hole-in-one".
Funktioner
Blue Tees 3 Max är som golfkikarnas svar på en schweizisk armékniv:
- **Slope Technology**: Justerar avståndsmätningen beroende på terrängen, så du slipper gissa om du ska ta en klubba mer eller mindre.
- **Pulse Vibration**: Kikaren vibrerar lite när den låser fast flaggan, så du vet att du har rätt avstånd. Det är som en liten high-five från kikaren.
- **Magnetisk Fäste**: Den här funktionen är en lifesaver! Fäst kikaren på golfvagnen och slipp gräva i bagen efter den.
Batteritid
Glöm att byta batteri mitt i rundan. Ett batteri räcker länge, så du kan fokusera på spelet istället för tekniska problem.
Prisvärdhet
För allt som Blue Tees 3 Max erbjuder, får du mycket för pengarna. Det är en investering som gör att du ser ut (och känner dig) som ett proffs utan att behöva sälja din bil.
Slutsats
Blue Tees 3 Max är som din trogna golfkompis som alltid har din rygg (och ditt avstånd). Med sin kristallklara optik, användarvänliga funktioner och robusta design är det ett måste för alla golfare. Så nästa gång du känner dig som en förvirrad pirat på golfbanan, kom ihåg att Blue Tees 3 Max är där för att leda dig rätt – och kanske till och med hjälpa dig att hitta den där försvunna golfbollen!
Tack vare denna kikare kan du spela golf som om du faktiskt vet vad du håller på med. Trevlig runda!
Här kan du läsa mer om den, https://blueteesgolf.eu/collections/all ... with-slope
Blue Tees 3 Series - Golfkikare - Sponsrad post
- JohanAdministratör
- Site Admin
Se till att ni är med i min giveaway av en kikare nu under The Open! Spana in instagram för detaljer.
-
Det där är ingen recension utan en reklamtext. Kör du "samarbeten" med produkttillverkare här på forumet så kan du väl vara öppen med det?
-
mårten.wallin skrev:Det där är ingen recension utan en reklamtext. Kör du "samarbeten" med produkttillverkare här på forumet så kan du väl vara öppen med det?
Håller med dig helt i det du skriver

Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Driver: Callaway Rogue ST Max LS 9°
Spoon Cobra LTDx 15°
7-Wood Taylormade Sim 2 Max 21°
Järn: Taylormade P770
Wedgar: Titleist SM8 50/54/58°
Putter: Taylormade Del Monte
Spoon Cobra LTDx 15°
7-Wood Taylormade Sim 2 Max 21°
Järn: Taylormade P770
Wedgar: Titleist SM8 50/54/58°
Putter: Taylormade Del Monte
- JohanAdministratör
- Site Admin
Tja, recensionen är nu uppdaterad och jag har angett sponsrad post i rubriken. Tack för bra tyckande!Mikaelanstad skrev:mårten.wallin skrev:Det där är ingen recension utan en reklamtext. Kör du "samarbeten" med produkttillverkare här på forumet så kan du väl vara öppen med det?
Håller med dig helt i det du skriver
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum