Skickat från min iPhone med Tapatalk
Maxfli är fina saker. En klassisk design som, om man, inte har problem med dålig träff, låg bollbana eller längd… lätt kan spela än idag med behållning.
Är det du som säljer dem på FB Golftorget?svingit skrev:Idag gjorde jag första beställningen av klubbor från Golfclubs4Cash.
Såg dem nu med? Varför sälja? Va dem så dåliga?mikael.josefson skrev:Är det du som säljer dem på FB Golftorget?svingit skrev:Idag gjorde jag första beställningen av klubbor från GolfclubsCash.
Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Mikaelanstad skrev: ↑04 nov 2024, 17:33Såg dem nu med? Varför sälja? Va dem så dåliga?mikael.josefson skrev:Är det du som säljer dem på FB Golftorget?svingit skrev:Idag gjorde jag första beställningen av klubbor från GolfclubsCash.
Ja. Hittat ett par likadana, men med tyngre stiffskaft.mikael.josefson skrev: ↑04 nov 2024, 17:16Är det du som säljer dem på FB Golftorget?svingit skrev:Idag gjorde jag första beställningen av klubbor från Golfclubs4Cash.
svingit skrev:Ja. Hittat ett par likadana, men med tyngre stiffskaft.mikael.josefson skrev: ↑04 nov 2024, 17:16Är det du som säljer dem på FB Golftorget?svingit skrev:Idag gjorde jag första beställningen av klubbor från Golfclubs4Cash.