Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nja, det går sådär nu för tiden. Oftast kommer jag inte in. När appen (Android) startar så tänker den länge och så slutar det med en dialog som säger något i stil med "Oj, platsen du försöker nå är tillfälligt nere. Försök igen senare."
hericson skrev:Nja, det går sådär nu för tiden. Oftast kommer jag inte in. När appen (Android) startar så tänker den länge och så slutar det med en dialog som säger något i stil med "Oj, platsen du försöker nå är tillfälligt nere. Försök igen senare."
hericson skrev:Skaffade ny telefon (Android) och upptäckte att jag inte kan installera forumets app längre, verkar vara borta från Google Play.
Ja tyvärr finns den inte för nedladdning just nu. Jag funderar på att lansera om den igen på Google Play. Det kostar mig [emoji6][emoji[emoji6][emoji6]] USD per månad samt uppläggning på cirka [emoji6][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]kr.
Det är en white label-app som både Google Play och AppStore blockade