I dag.

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
svingit

Bild

Fick min klubbmästare-medalj idag. Jag vann KM
i min åldersklass H40 förra året.

Min största bedrift under min golf karriär. Haha.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin

Idag blir jag tokig på alla spam-botar som letar sig in trots att jag har recaptcha som ska vara en säkerhetsåtgärd mot spam.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin

Taggar vi igång inför morgondagens varv på GolfStar Kyssinge med killarna från https://www.youtube.com/@TeeShotGolf-Sweden
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin

La jag upp en ny banner på sajten då tyngre.se har börjat samarbeta med mig! Så nu kommer ni snart se lite saker från tyngre i mitt flöde.
Sohlberg

Har idag hittat en ny podd. Halfway house.

Där Gusten Dahlin intervjuar olika kändisar och deras golf. Tex Fredrik Wikingsson, Per Lernström, Jerka Johansson m.m
Driver: Cobra AeroJet 10.5
Spoon: Callaway Epic Max
FW5: Callaway Epic Max
Järn: Titleist 716 AP2 4-P
Wedge: Titleist 52-56-60
Putter: Odyssey White Hot OG One Wide
HCP: 15.6
Pkgolf

Inne på vagnbag. Vad är ditt argument till varför du använder eller inte använder vagnbag?
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin

Pkgolf skrev: 22 maj 2025, 13:00 Inne på vagnbag. Vad är ditt argument till varför du använder eller inte använder vagnbag?
Jag hade tidigare en sun mountain vagnbag som var helt perfekt. 14 fack, den satt perfekt på min sun mountain-vagn dessutom. MEN sedan jag bytte hemmabana till en bana där jag mestadels bär istället för använder vagn så sålde jag den.

Det största argumentet är ju att den inte går att bära eftersom de oftast saknar sele. Men om du aldrig bär, kör på!
Pkgolf

JohanAdministratör skrev:
Pkgolf skrev: 22 maj 2025, 13:00 Inne på vagnbag. Vad är ditt argument till varför du använder eller inte använder vagnbag?
Jag hade tidigare en sun mountain vagnbag som var helt perfekt. 14 fack, den satt perfekt på min sun mountain-vagn dessutom. MEN sedan jag bytte hemmabana till en bana där jag mestadels bär istället för använder vagn så sålde jag den.

Det största argumentet är ju att den inte går att bära eftersom de oftast saknar sele. Men om du aldrig bär, kör på!
Det största problemet med den jag har idag är att jag aldrig får i klubborna för dom fastnar i innertyget hela tiden och det gör mig vansinnig. Hade önskat mer utrymme också.
Jag bär dessutom i princip bara november, februari och mars.

Argumentet mot ny vagnbag är att jag redan har en bärbag som göra båda sakerna. Tar mer plats i bilen. Det är ändå två starka argument. Bild
Pkgolf

Beställde jag en vagnbag. Ska bli trevligt med lite mer utrymme i bagen. Kommer väl lagom till semestern börjar. 🏌️‍♂️Bild

Någon som vet varför Dormy inte matchar priser mot andra butiker.
Användarens profilbild
svingit

Pkgolf skrev: 28 maj 2025, 12:08 Beställde jag en vagnbag. Ska bli trevligt med lite mer utrymme i bagen. Kommer väl lagom till semestern börjar. 🏌️‍♂️Bild

Någon som vet varför Dormy inte matchar priser mot andra butiker.
Dormy är giriga. Till och med Nordica Golf matchar priser mot andra butiker. Även mot Budgetgolf.
Skriv svar