Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
svingit skrev: ↑09 jul 2025, 17:12
Idag beställde jag detta + 2 dussin Pro V1:or.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hur kommer det sig att du beställt ny driver när din Cobra är den ”bästa” du haft?
Driver: Cobra AeroJet 10.5 Spoon: Callaway Epic Max FW5: Callaway Epic Max Järn: Titleist 716 AP2 4-P Wedge: Titleist 52-56-60 Putter: Odyssey White Hot OG One Wide HCP: 14.0
svingit skrev: ↑09 jul 2025, 17:12
Idag beställde jag detta + 2 dussin Pro V1:or.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hur kommer det sig att du beställt ny driver när din Cobra är den ”bästa” du haft?
Det är den bästa driver jag haft av alla jag testat fram tills Titleist släppte GT. GT2 hybriderna är hur grymma som helst också.
Det är väl andra gången du äger en GT2? Ha lite kyla och lär dig spela med drivern du testar ut hos din klubbmakare så slipper du kasta massa pengar i sjön
Idag funderar jag på om det blir ett varv på Visby eller Gumbalde nästa vecka. Visby känns mest given med tanke på ranking och allt som skrivits om den?
Någon som spelat både och kan ge en liten recension på dem?
mikael.josefson skrev: ↑14 jul 2025, 19:15
Idag funderar jag på om det blir ett varv på Visby eller Gumbalde nästa vecka. Visby känns mest given med tanke på ranking och allt som skrivits om den?
Någon som spelat både och kan ge en liten recension på dem?
Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Jag är medlem på Gumbalde och tycker det är en riktigt fin och trevlig bana. Gynnsamt väder och bra banarbetare gör att banan är i riktigt bra skick. Sedan är det klart att Visby GK är riktigt bra med sina fina vyer och en ordentlig utmaning om det blåser. Peter Barås har har lagt upp lite fina spelfilmer på Youtube.