Går det på något enkelt sätt att infoga bilder direkt från min iPhone här utan att behöva skapa en URL?

Goddag MaxP och stort tack för tipset!MaxP skrev:Går hur lätt som helst om du kör Tap A Talk appen.
BILD
Här har du en bild på mina skor och ben som jag precis tog.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag brukar ju tala mig varm om fysträning på vintern för att få upp svinghastigheten. Men jag ser att du är gammal hockeyspelare så du lär väl redan ha bra drag i klubban då?MaxP skrev:Jag gillar din entusiasm, det är sånt som behövs för att bli bra inom saker som golf. Men jag tror du behöver ta ett steg tillbaka och planera din träning. Oavsett om det är för golf eller fys, du behöver ha en plan om du vill utvecklas. Mängdträning är tex något som sällan är positivt för vårt golfspel. Sporadisk eller impulsträning gör ofta betydligt mindre skillnad än man vill tro. Du verkar ha god koll på när och vad du ska träna. Lägg bara lite mer tanke på hur och varför så kommer resultaten bli bättre!
Sent from my iPhone using Tapatalk
God dagens obe och kul att även du har hittat hit! Hoppas att du fortsätter att följa min resaobe skrev:Jag brukar ju tala mig varm om fysträning på vintern för att få upp svinghastigheten. Men jag ser att du är gammal hockeyspelare så du lär väl redan ha bra drag i klubban då?
God dagens MaxP och stort tack för din kommentar!MaxP skrev:Tycker det händer en hel del, men jag tror du har väldigt höga förväntningar på aktiviteten? Alla är tyvärr inte inne fullt lika mycket som t.ex. dig och mig och då blir såklart aktiviteten lidande. Fortsätt skriv och jag lovar att kommentarerna kommer fortsätta!