I dag.
Lyckades jag börja dagen med att krascha MXPGolf.se så nu har jag fått spendera 2 timmar på att lägga upp lite nytt, med en ny mall i grunden.
Förhoppningsvis kommer gamla poster upp så småningom.
Förhoppningsvis kommer gamla poster upp så småningom.
Har jag ställt av skotern så nu blir det golfsäsong igen! 

Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g
Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41"
Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0
Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M
Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500
HCP: 3-ish
Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41"
Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0
Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M
Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500
HCP: 3-ish

Ska jag ägna halva dagen i tvättstugan å tvätta pikeer. Resten av dagen ägnar jag åt serien Gotham. Sova tidigt för att va pigg på rundan imorgon. Gott som fan att mitt andra hem öppnar igen imorgon.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Hemmaklubb Albatross Gk
-

Lycklig över att få spela 9 hål med en polare idag! Gävle GK Pay n Play! Gick +2.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Driver: Nike Vapor Pro 9.5°
FW: Nike Vapor Flex 15°
Järn: Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper X Stiff
Wedgar: Nike VR Forged 52° / 56°
Putter: Nike Method Mod-30 SuperStroke Slim 3.0
#teamnike #motscratch
#teamnike #motscratch
Efter skriven tenta blev det precis som Wolfsheim skrev ett besök till Albatross GK och 19-27-banan för andra gången den här månaden. Även nu siktade vi på två rundor, men vi hanns ikapp av mörkret lite tidigare än vi tänkt så vi skippade två hål sista rundan.
Jag gick på 50 + 39 (med två par fyra överhoppade) vilket för mig är riktigt bra. Såklart många dåliga slag, men andelen bra slag gjorde mig glad. Nya drivern fungerade verkligen bra också, vilket var roligt förstås!
Är verkligen redo för nästa runda som blir på tisdag på St Jörgen tillsammans med Wolfsheim och en kille från Falkenberg.

Jag gick på 50 + 39 (med två par fyra överhoppade) vilket för mig är riktigt bra. Såklart många dåliga slag, men andelen bra slag gjorde mig glad. Nya drivern fungerade verkligen bra också, vilket var roligt förstås!
Är verkligen redo för nästa runda som blir på tisdag på St Jörgen tillsammans med Wolfsheim och en kille från Falkenberg.

Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
-
St Jörgen är riktigt trevligt! Även om 8an är ett jävla Kalle Anka hål!Hollowind skrev:Efter skriven tenta blev det precis som Wolfsheim skrev ett besök till Albatross GK och 19-27-banan för andra gången den här månaden. Även nu siktade vi på två rundor, men vi hanns ikapp av mörkret lite tidigare än vi tänkt så vi skippade två hål sista rundan.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Driver: Nike Vapor Pro 9.5°
#teamnike #motscratch
#teamnike #motscratch