I dag.
- Sandstream
Blev det 120 bollar på Kista Golfcenter. Skönt med infravärme i snön 

-
Nä blir förbannad bara jag tänker på det! Har däremot spelat min absolut bästa rundor på den banan där genom tiderna!Wolfsheim skrev:Finns ingen som gillar d hålet.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Driver: Nike Vapor Pro 9.5°
FW: Nike Vapor Flex 15°
Järn: Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper X Stiff
Wedgar: Nike VR Forged 52° / 56°
Putter: Nike Method Mod-30 SuperStroke Slim 3.0
#teamnike #motscratch
FW: Nike Vapor Flex 15°
Järn: Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper X Stiff
Wedgar: Nike VR Forged 52° / 56°
Putter: Nike Method Mod-30 SuperStroke Slim 3.0
#teamnike #motscratch
Påbörjar jag ett nytt kapitel och ett nytt mål med mitt arbete, så det är lite nervöst!
- Sandstream
Blev lite träning på Kista Golfcenter i lördags och söndags. Kallt men infravärme som fräser av snöflingor var lite annorlunda
Grabbarna bakom ProTracer skulle dock behöva fila lite på programvaran. Den verkar inte var så förtjust i snö

Grabbarna bakom ProTracer skulle dock behöva fila lite på programvaran. Den verkar inte var så förtjust i snö

Börjar jag bli propert trött på att det är stört omöjligt att få tag i en webdesigner...
Vart har du letat?MaxP skrev:Börjar jag bli propert trött på att det är stört omöjligt att få tag i en webdesigner...
Är det ngt som inte är alldeles för mycket jobb så kanske jag kan hjälpa till?
Jag behöver hjälp med en logga och enklare förändringar av Wordpress.kimf skrev:Vart har du letat?MaxP skrev:Börjar jag bli propert trött på att det är stört omöjligt att få tag i en webdesigner...
Jag har sökt lokalt i Östersunds-området utan någon vidare napp, så om du kan hjälpa mig vore det guld värt!
Släng iväg ett mail på kim@fransman.se så ska vi nog kunna lösa något.MaxP skrev:Jag behöver hjälp med en logga och enklare förändringar av Wordpress.kimf skrev:Vart har du letat?MaxP skrev:Börjar jag bli propert trött på att det är stört omöjligt att få tag i en webdesigner...
Jag har sökt lokalt i Östersunds-området utan någon vidare napp, så om du kan hjälpa mig vore det guld värt!
Lite utbyte av tjänster kanske?