Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dagens 18 på Gränna! 74 slag = 39 poäng och sänkning till 5,3 tror jag.
Stora goa greener och korta inspel bäddade för 13 greenträffar med hyfsade birdieputtar på alla.
De fem jag missade green på hittade jag up and down på tre av dem.
JohanAdministratör skrev:Dagens 18 på Gränna! 74 slag = 39 poäng och sänkning till 5,3 tror jag.
Stora goa greener och korta inspel bäddade för 13 greenträffar med hyfsade birdieputtar på alla.
De fem jag missade green på hittade jag up and down på tre av dem.
Spela som en potta skit idag bitvis, bitvis riktigt bra.. Fast mest skit.. Huvudsaken att jag slog polaren
// I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar //
King Cobra Pro CB - Ping i-Series 1/2 Moon - Cobra AMP Driver Special Edition Orange
Dagens scramble gick skit, började rundan med en dubbelbogey på tredje hålet, vilket inte får hända i scramble, sen kom det 5 bogeys på det.. och inga birdies.
Nä det var en tung dag i blåsten och när partnern missade ett slag så gjorde jag det, när han lyckades, lyckades jag. Så det var ingen timing alls i missarna.
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish
Idag hade jag inga stora förväntningar efter gårdagens dåliga ballstrike. Siktade på att komma under 95slag som jag slog sist jag spela på Söderby (vit) för några veckor sedan.
Tänkte att jag skulle ta det lugnt och inte slå driver så värst mycket, spoonen gick bra och järnen lika så men det var några wedgar som duffades.
På hål 15 hade jag världens bondröta.. efter utslaget låg jag 100m från hål i ett litet dike med en stor sten bakom bollen som klubban precis strök i baksvingen, så jag blev lite nervös under slaget så det blev en topp som for upp på en kulle till höger med sprängsten och stenhällor, ser att den får en ordentlig studs där uppe och går mot green, blev lagom chockad när den ligger 1.5m från hål, självklart blev det en birdie
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish