Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Erikxson skrev:Grattis till din vinst Sandstream, alltid kul när man kompletterar varandra i scramble.
Tack! Grattis till din!
Spelade också flaggtävling i går men den tog slut efter två slag på 17.
I dag blev det Orresta utanför Enköping och det blåste storm
Riktigt dåliga greener på många hål så ingen banan jag kan rekommendera
Slet ihop 32 poäng och var ganska nöjd.
73 slag, nytt personbästa och monstersänkning. Låg på par med 3 hål kvar, 3-putta 16 för bogey, en socket-chip och dubbel på 17. Snacka om hjärnspöken.
kimf skrev:Kom jag faktiskt ut på en runda.
Par 70. Fors GK.
73 slag, nytt personbästa och monstersänkning. Låg på par med 3 hål kvar, 3-putta 16 för bogey, en socket-chip och dubbel på 17. Snacka om hjärnspöken.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kul! Bra spelat!
Själv sitter jag här idag och försöker sätta mig in i PCarnas värld efter att ha använt Mac i flera år - men för att få FlightScopen att flyta på ännu bättre så håller jag på tt bryta ihop. Finns det något ljus i detta mörker?
..rapporterar jag stolt in gårdagens runda, en 44 på Torrekulla GKs förhållandevis svåra 9 första hål. Ett personbästa och en sänkning med 1,7 steg. Upplevde att alla delar av spelet fungerade bra, förutom möjligtvis drivern, som spred några bollar höger och några vänster. Ser redan fram emot nästa runda och nästa sänkning
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2