Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vad innebär Golfway? Eller är det "to be announced" fortfarande?
Du finner oss på www.golfway.se, där finner du nog lite bättre förståelse för konceptet än jag kan delge i ett inlägg här
Tack för alla gratulationer förresten!
Såg Johan Claesson på den sidan. Härlig kille som jag tog mitt gröna hos. Dock går d ej snacka fotboll med han :p Elfsborgare som han e, så tur han håller på med golf.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg Hemmaklubb Albatross Gk
...blev det en lite oturlig runda där minst fem stycken puttar stannade inom 1dm från kopp. Mycket på grund av att greenerna var olika mycket dressade så man fick aldrig in längdkänslan riktigt och ibland stannade den helt i sanden - 32 poäng kändes ändå okej med de rådande förutsättningarna.
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2
Idag vart d träning i sandlådan på dagiset på gården brevid. Grannarna ringer väl snart dårhuset å varnar men har man bara tid att träna medans tvätten e i maskinerna så får man improvisera.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg Hemmaklubb Albatross Gk
Wolfsheim skrev:Idag vart d träning i sandlådan på dagiset på gården brevid. Grannarna ringer väl snart dårhuset å varnar men har man bara tid att träna medans tvätten e i maskinerna så får man improvisera.
Vilken underbar kommentar! En riktig "why I Love this game" på den!