I dag.
- JohanAdministratör
- Site Admin
Idag hoppas jag få gå på semester, haft en sak att ordna med och själv anser jag den ordnad.
Idag längtar jag till årets första tävling för min del.
2 manna scramble
2 manna scramble
Driver: Adams Speedline Fast 12LS, Accra Dymatch 2.0 M5 43"
Spoon: Adams Fast 12 13* Fubuki Alpha X-stiff
Trä 5: Nike Covert 17* Kuro Kage X-stiff
J: Mizuno MP58 4-7 MP68 8-PW Royal PX 6.5
W: Callaway X-forged 50, 54, 58
P: TaylorMade Balero Spider
Spoon: Adams Fast 12 13* Fubuki Alpha X-stiff
Trä 5: Nike Covert 17* Kuro Kage X-stiff
J: Mizuno MP58 4-7 MP68 8-PW Royal PX 6.5
W: Callaway X-forged 50, 54, 58
P: TaylorMade Balero Spider
Idag sitter jag och njuter över min 6:e veckoseger på Tisdagsgolfen.
Vi spelade en rolig spelform där man själv väljer hur man vill fördela sina extraslag. Några valde alla sina slag på banans enklaste hål och kammade in 15-22 poäng på 1 hål. Jag sparade "alla" mina till slutet då jag kände på mig att jag skulle bli trött.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi spelade en rolig spelform där man själv väljer hur man vill fördela sina extraslag. Några valde alla sina slag på banans enklaste hål och kammade in 15-22 poäng på 1 hål. Jag sparade "alla" mina till slutet då jag kände på mig att jag skulle bli trött.
- Sandstream
Kul! Bestämmer man vilka hål man vill ha slagen på innan man går ut?kimf skrev:Idag sitter jag och njuter över min 6:e veckoseger på Tisdagsgolfen.
Vi körde så att man var tvungen att säga till på tee, innan man slår ut, hur många extra-slag man ville använda på just det hålet.Sandstream skrev:Kul! Bestämmer man vilka hål man vill ha slagen på innan man går ut?kimf skrev:Idag sitter jag och njuter över min 6:e veckoseger på Tisdagsgolfen.
Blev väldigt mycket taktik för vissa. Själv jämförde jag med min "riktiga" poängskörd och den var samma, men några tog 2-3 slag på en par-5 och skulle såklart göra eagle men blev en 11:à istället osv

- Sandstream
Okej! Låter som en kul spelform!kimf skrev:Vi körde så att man var tvungen att säga till på tee, innan man slår ut, hur många extra-slag man ville använda på just det hålet.Sandstream skrev:Kul! Bestämmer man vilka hål man vill ha slagen på innan man går ut?kimf skrev:Idag sitter jag och njuter över min 6:e veckoseger på Tisdagsgolfen.
Blev väldigt mycket taktik för vissa. Själv jämförde jag med min "riktiga" poängskörd och den var samma, men några tog 2-3 slag på en par-5 och skulle såklart göra eagle men blev en 11:à istället osv

Spelade bästboll/sämstboll med några kompisar här om dagen och när de låg efter på slutet ville de ha mer poäng om man vann hålet på en birde eller eagle. Okej sa jag och kompisen inför det korta par 5 hålet. Vi gick därifrån med varsitt par och motståndarna kom väl i på 8 eller så

- JohanAdministratör
- Site Admin
Idag går jag på semester. Ni hittar mig på golfbanor runt om i Sverige!
- Sandstream
3 klubbor och en putter var kul men svårt. Skulle behöva träna mer på olika längder med samma klubba 

- Sandstream
Ganska bra dag att börja semestern på. 30 grader och sol!JohanAdministratör skrev:Idag går jag på semester. Ni hittar mig på golfbanor runt om i Sverige!

- JohanAdministratör
- Site Admin
Minst sagt, börjar med golfträning och sedan spel på Kings ikväll 17.40Sandstream skrev:Ganska bra dag att börja semestern på. 30 grader och sol!JohanAdministratör skrev:Idag går jag på semester. Ni hittar mig på golfbanor runt om i Sverige!