Brutto: 97
Netto: 68
Räckte till en andraplats och en sänkning ifrån 24,8 till 22,4

Vad kul! Grattis!Hollowind skrev:Tack så mycket!MaxP skrev:Grattis Hollowind!
Tack JohanJohanAdministratör skrev:Vad kul! Grattis!
Hehe jo det gör ju det! Vore otroligt kul om jag kunde ligga runt 90 slag nu framöver, men ska inte förvänta mig för mycketErikxson skrev:Smid medans järnet är varmt!Tro mig det kommer svalna igen..
Du är i den optimala zonen för att ställa upp i all tävlingar du kan nu. Någorlunda högt hcp och har hittat slagen. Jag vann ett par tävlingar den sommaren jag gick ner från 28 till 16 kan jag lova!Hollowind skrev:Hehe jo det gör ju det! Vore otroligt kul om jag kunde ligga runt 90 slag nu framöver, men ska inte förvänta mig för mycketErikxson skrev:Smid medans järnet är varmt!Tro mig det kommer svalna igen..
Hehe jag kan tänka mig det! Det tråkiga är att jag är bara ledig vardagförmiddagar nu under sommaren, men det kan ju hända att det finns någon tävling som är klar relativt tidigt på dagen. Får kolla på det!kimf skrev:Du är i den optimala zonen för att ställa upp i all tävlingar du kan nu. Någorlunda högt hcp och har hittat slagen. Jag vann ett par tävlingar den sommaren jag gick ner från 28 till 16 kan jag lova!