Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Blir det Greensometävling! Har nästan aldrig spelat partävling, har/har haft lite svårt med det, varför vet jag inte men gillar singelspel mer. Men tror det blir kul!
Tjohoo!Here I come
BTB skrev:Blir det Greensometävling! Har nästan aldrig spelat partävling, har/har haft lite svårt med det, varför vet jag inte men gillar singelspel mer. Men tror det blir kul!
Tjohoo!Here I come
Singeltävlingar tycker jag också är roligare. Kan vara för att det endast är en själv som stått för prestationen.
Själv ska jag spela en tävling på Bodaholm från röd. Inga erhållna slag, så vi får väl se hur det här går..
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish
BTB skrev:Blir det Greensometävling! Har nästan aldrig spelat partävling, har/har haft lite svårt med det, varför vet jag inte men gillar singelspel mer. Men tror det blir kul!
Tjohoo!Here I come
Singeltävlingar tycker jag också är roligare. Kan vara för att det endast är en själv som stått för prestationen.
Själv ska jag spela en tävling på Bodaholm från röd. Inga erhållna slag, så vi får väl se hur det här går..
Var å spelade Bodaholm förra helgen, rätt fel-slopad bana tycker jag med den tjocka ruffen, speciellt klöver-ruffen runt de rätt så snabba greenerna.
Tjohoo!Here I come
Så är det absolut, spelade 2 scramble tävlingar förra året, jag hade då 14 och den andre 20. Kan bli lite suck när det är så stor skillnad, men andra tävlingen vart det tvärtom