Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Spelade nästan en hel runda idag på en v1x. Bytte efter 15 hål men hade klarat 3 till. Och jag slår mina wedgar med rätt mycket spinn så den får mycket stryk.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
WITB 2020 Driver: Ping G30 LS Spoon: Callaway XR Utility: TM Gapr Low Hybrid: Adams Golf 20* Järn: Taylor Made TP Wedgar: Mack Daddy 4 52/10, 56/10, 60/10 Putter: Taylor Made Spider X Boll: Pro v1 HCP: +0,4 HIO: 2
Sandstream skrev:Jag lyckades spela 18 hål med en Pro V1 idag och den får vara med tills jag slår bort den (eller när den träffar en sten/ett träd)
Varför just ett träd? Det skadar väl inte bollen något märkvärdigt?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Sist jag träffade ett träd blev det märken och kåda på bollen. Försökte få bort det i bolltvätten men det gick inget vidare. Sen kan ju en del märken/skador uppstå efter att bollen träffat trädet och landat på tex en sten.
Jag börjar tro att jag antingen måste göra något fel eller ha jäkligt bra bollar. Spelar alltid själv med ProV1 och kan spela både en och två hela rundor utan att märka av något vidare slitage på bollen.