Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kimf skrev:Spelat med exakt samma klubbor nu i två säsonger och jag älskar dom! Du betalade dock aningen mindre än mig
Kul att höra! De är verkligen skitsköna. Har bara spelat 2½ runda än så länge, men supernöjd, verkligen. Greppen var dock sopslut så det blir till att lägga en tusenlapp på det nu nästa lön, haha... men dessa kommer jag behålla rätt länge känner jag på mig, så väl värt kostnaden.
Halva priset på Tradera.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
WITB 2020 Driver: Ping G30 LS Spoon: Callaway XR Utility: TM Gapr Low Hybrid: Adams Golf 20* Järn: Taylor Made TP Wedgar: Mack Daddy 4 52/10, 56/10, 60/10 Putter: Taylor Made Spider X Boll: Pro v1 HCP: +0,4 HIO: 2
Jag vet men jag har varken tryckluft eller lacknafta hemma och känner mig lite orolig inför att göra jobbet själv haha.... har hört att det inte är svårt, men är man bekväm och lat så är man... Känns som att det är mycket Kina-kopior på Tradera också dock. Finns ju mängder av trådar på GolfWRX om hur man ska identifiera kopior osv. Orkar man hela den grejen är frågan?
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2
Jag vet men jag har varken tryckluft eller lacknafta hemma och känner mig lite orolig inför att göra jobbet själv haha.... har hört att det inte är svårt, men är man bekväm och lat så är man... Känns som att det är mycket Kina-kopior på Tradera också dock. Finns ju mängder av trådar på GolfWRX om hur man ska identifiera kopior osv. Orkar man hela den grejen är frågan?
Jag köpte tio stycken midsize golf Pride ner compund på Tradera för 500:-
Kan vara fejk men jag känner ingen skillnad och de är jäkligt bra
Körde med lacknafta, man fick ta i rätt bra men det var roligt
WITB 2020 Driver: Ping G30 LS Spoon: Callaway XR Utility: TM Gapr Low Hybrid: Adams Golf 20* Järn: Taylor Made TP Wedgar: Mack Daddy 4 52/10, 56/10, 60/10 Putter: Taylor Made Spider X Boll: Pro v1 HCP: +0,4 HIO: 2
svalle skrev:Jag köpte tio stycken midsize golf Pride ner compund på Tradera för 500:-
Kan vara fejk men jag känner ingen skillnad och de är jäkligt bra
Körde med lacknafta, man fick ta i rätt bra men det var roligt
Okej, spännande! Blir nog inte att göra det själv nu första gången men kanske vågar testa på en wedge eller något sen ;P
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2
Köp INTE grepp från Tradera.
Kopiorna är skit och håller på sin höjd en säsong innan de blir hockeypuckar.
Beställ från Ebay istället. Samma pengar som på Tradera när man räknar in frakten, men riktiga grepp.
Brunleif skrev:Köp INTE grepp från Tradera.
Beställ från Ebay istället. Samma pengar som på Tradera när man räknar in frakten, men riktiga grepp.
Tror nog att de flesta på eBay också är kopior.
Om det är för samma pengar. Då det inte skiljer mycket i nypris på dem i USA och i Sverige.
Brunleif skrev:Köp INTE grepp från Tradera.
Tror nog att de flesta på eBay också är kopior.
Om det är för samma pengar. Då det inte skiljer mycket i nypris på dem i USA och i Sverige.
Det finns massor av kopior på ebay oxå. Men låter man bli att beställa från Kina och väljer säljare med positiva betyg så kommer man undan betydligt lindrigare. Sen tror jag faktiskt att om man spelar max 30-40 rundor per säsong kan man ha greppen åtminstone två säsonger innan de är slut.
Möjligt att MCC-greppen kostar ungefär lika mycket som i Sverige, men om man kan tänka sig andra grepp kan man komma undan väldigt billigt med att köpa kvalitet istället för kopior.
Har köpt två nya Cobra Tour Trusty-wedgar, 50 Prov1x och 100 övningsbollar tour-klass. Jäklar vilka fina bollar som var i den mixen!
Mycket över förväntan!
Idag blev det stor shopping. Allt är dock inte köpt idag och allt är inte till mig men nästan allt iaf
Dock är inte allt golfprylar men det ska väl inte irritera någon hoppas jag.
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish