Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sålde av mina första järn idag.
Gött å bli av med dem å få lite mer plats.
Snabbt å billigt å båda parter va nöjda.
Så nu har Sverige fått en golfare till
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg Hemmaklubb Albatross Gk
Idag blev det en genomgång av alla klubbor på Kista golf, 60 slag (5 slag per klubba) vilket kan ses som en bra början. Hade sedan tänkt fortsätta med detta för att få mer koll på främst Carry.
Nu är kanske inte 5 bollar tillräckligt rättvist men ju fler gånger jag gör det så får jag förhoppningsvis ett mer rättvist resultat då jag för statistik på allt.
Dagens stora funderare är att det enbart skiljer 1m i carry mellan P och 9 med bra träffar. Så vi får väl se hur det ser ut nästa gång.
Driver:Mizuno JPX EZ 10,5° Spoon:Mizuno JPX EZ 15° Hybrid:Mizuno JPX EZ 19° Järnklubbor:Mizuno MP-62 3-PW Wedgar:Mizuno T7 Blue 52°, 58° Putter:Odyssey (gammal modell) HCP:4.5 Hemmaklubb: Öregrunds GK
Köpte jag en dam j5.a för att träna hastighet och tajming, helt förbryllad så slog jag +20 m längre än min vanliga j5.a (skiljer dock 4.a grader på dem)
Var ska detta sluta?
Slog på kista rangen med deras fantastiskta Pro Tracer