Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
StefanL skrev:Jag gillar Nikes byxor, nu är de jag har sommarbyxor som är väldigt tunna och svala under sommarmånaderna.
Tycker att de ser ganska pösiga ut. Jag har ganska smala ben så vill ha smala byxor
Det hänger lite på modell.
Men puma har ju rätt så tighta modeller nu
Kan inte hålla med dig där Stefan, har sålt och burit Pumas brallor de fyra senaste säsongerna. Nog för att de har smalare ben på en modell men det är långt ifrån "smalt" i våra mått mätt.
Kan inte hålla med dig där Stefan, har sålt och burit Pumas brallor de fyra senaste säsongerna. Nog för att de har smalare ben på en modell men det är långt ifrån "smalt" i våra mått mätt.[/quote]
Och nu kom jag att tänka på Fowlers "kardborrebrallor" de är garanterat smalare precis som du säger!
Jag är på jakt efter ett par mörkblåa golfbyxor. Klassiska marinblå. Inte klarblå, inte glitterblå som jag hittade ett par. Bara klassiska mörka blå golfbyxor. Någon som har några tips?