I dag.

Här snackar vi allmänt om golf...
linusrokko
Inlägg: 128
Blev medlem: 05 jan 2016, 08:56

Idag längtar jag till imorgon - då är det golfträning.

I övrigt är det Champions League, och dags för Chelsea att spöa Psg :twisted:
Foooore!
Mikeryder
Inlägg: 57
Blev medlem: 06 apr 2015, 18:28

...kom dormys reklamblad med lite goda råd om och snygga bilder på wedgar. Vokeys såg väldigt heta ut. Mycket annat också men mest reklamsidor bland reklam-artiklarna i reklambladet.
Driver: Titleist 915D2 10,5° Stiff FW: 915F 15° stiff Hybrid: 816H1 19° stiff Järn: 716 AP2 5-pw, 4i T-MB KBS Tour Wedgar: Titleist SM6 50°,54°,58° Putter: Ping Vault Anser 2 Slate.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

I morse fick jag vet att det inte blir några Titleist T-MB i bagen (mer än de 3 jag har) leveranstiden verkar vara extremt lång i USA eftersom efterfrågan är stor så internationella ordrar verkar få vänta på sig.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

I morse la jag ett bud på en fastighet - så vem vet, snart kan jag förhoppningsvis lägga till fastighetsägare på CV:t ;)
linusrokko
Inlägg: 128
Blev medlem: 05 jan 2016, 08:56

Idag är man sliten efter gårdagens bravader. Inte många knop denna dag...
Foooore!
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Barnhelg så golfträningen ligger på is tills på måndag.
Dock spelade vi minigolf på wii å där fick jag fett med däng av grabben
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
linusrokko
Inlägg: 128
Blev medlem: 05 jan 2016, 08:56

Getinthehole skrev:Fick med tjejen och åkte till Gbg. Blev stopp freeport i Kungsbacka. Golf outleten där blir bättre och bättre. Riktigt billigt och har många märken nu.

Blev även Dormy world of golf. Cobra F6+ Pro modellen var kanske den skönaste drivern jag testat.

Testade lite Scotty cameron puttar med, förståe inte riktigt hypen. Jämfört med odessey är känslan densamma tycker jag. Inte priset dock.

Blev lite smått och gott när man var färdig med dagen. Några perma soft handskar, vagn, cobra bag och puttingmatta för inomhus träning.
Låter som en riktigt skön dag!! Funderar själv på Cobra F6! Riktigt skön.

För mig blev det Rangeträning.
Foooore!
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Under morgonen hade jag ett långt telefonmöte med GameGolfs distributör i Europa och det kläcktes ett par riktigt härliga idéer!
linys
Inlägg: 79
Blev medlem: 02 jul 2014, 14:04

MaxP skrev:Under morgonen hade jag ett långt telefonmöte med GameGolfs distributör i Europa och det kläcktes ett par riktigt härliga idéer!
Säg inte A utan att säga B :(
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

linys skrev:
MaxP skrev:Under morgonen hade jag ett långt telefonmöte med GameGolfs distributör i Europa och det kläcktes ett par riktigt härliga idéer!
Säg inte A utan att säga B :(
Det kommer snart! ;)
Skriv svar