I dag.

Här snackar vi allmänt om golf...
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Stämmer väderleksrapporten för denna vecka så blir det årspremiär på gräs i helgen.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Mikeryder
Inlägg: 57
Blev medlem: 06 apr 2015, 18:28

...egentligen i söndags så besökte jag Dormy för att titta på ny bärbäg. Ena benet har lossnat på min ganska klumpiga och tunga Ogio 3-4 år gammal bag ca så det är tajm. Herregud, vad är det frågan om, helt galet vad mycket bagar de har!! Fick ju ont i huvudet av att försöka se skillnad på alla. :) Och aldrig att någon skulle komma fram och erbjuda sig att hjälpa till!

De har verkligen märkliga riktlinjer i sin kundservice. Bakre delen med "rangen" och bland klubborna är ganska uppmärksam på någon som tittar men främre delen, framför allt skodelen undviker i det längsta att se att en kund faktiskt provar sitt 6e par skor och inte vet varken ut eller in. Samma sak bland bagarna, mycket ostörd fick man vara i alla fall. Är väl knappast bra om man verkligen behöver något, ska man bara slötitta så är det kanske bekvämt att inte få uppmärksamhet.
Driver: Titleist 915D2 10,5° Stiff FW: 915F 15° stiff Hybrid: 816H1 19° stiff Järn: 716 AP2 5-pw, 4i T-MB KBS Tour Wedgar: Titleist SM6 50°,54°,58° Putter: Ping Vault Anser 2 Slate.
Mikael316
Inlägg: 1299
Blev medlem: 23 jul 2015, 11:22
Ort: Eskilstuna

Mikeryder skrev:...egentligen i söndags så besökte jag Dormy för att titta på ny bärbäg. Ena benet har lossnat på min ganska klumpiga och tunga Ogio 3-4 år gammal bag ca så det är tajm. Herregud, vad är det frågan om, helt galet vad mycket bagar de har!! Fick ju ont i huvudet av att försöka se skillnad på alla. :) Och aldrig att någon skulle komma fram och erbjuda sig att hjälpa till!

De har verkligen märkliga riktlinjer i sin kundservice. Bakre delen med "rangen" och bland klubborna är ganska uppmärksam på någon som tittar men främre delen, framför allt skodelen undviker i det längsta att se att en kund faktiskt provar sitt 6e par skor och inte vet varken ut eller in. Samma sak bland bagarna, mycket ostörd fick man vara i alla fall. Är väl knappast bra om man verkligen behöver något, ska man bara slötitta så är det kanske bekvämt att inte få uppmärksamhet.
Eller om du hittar "gratisexemplar", då är det också skönt att vara själv!
Driver Wilson Staff D200
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa

https://magolfblogg.wordpress.com/
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4742
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Idag släpps 100 biljetter till torsdagen på Nordea Masters för 100 kronor!

Passa på ni som har ledigt i juni och tänkt gå.. Ange rabattkod 100.

https://secure.tickster.com/Intro.aspx? ... t=R0167FGN


Skickas från min iPhone via Tapatalk
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Mikeryder skrev:...egentligen i söndags så besökte jag Dormy för att titta på ny bärbäg. Ena benet har lossnat på min ganska klumpiga och tunga Ogio 3-4 år gammal bag ca så det är tajm. Herregud, vad är det frågan om, helt galet vad mycket bagar de har!! Fick ju ont i huvudet av att försöka se skillnad på alla. :) Och aldrig att någon skulle komma fram och erbjuda sig att hjälpa till!

De har verkligen märkliga riktlinjer i sin kundservice. Bakre delen med "rangen" och bland klubborna är ganska uppmärksam på någon som tittar men främre delen, framför allt skodelen undviker i det längsta att se att en kund faktiskt provar sitt 6e par skor och inte vet varken ut eller in. Samma sak bland bagarna, mycket ostörd fick man vara i alla fall. Är väl knappast bra om man verkligen behöver något, ska man bara slötitta så är det kanske bekvämt att inte få uppmärksamhet.
Jag brukar ha det som experiment när jag har vägarna förbi en Dormy-butik, hur mycket hjälp erbjuds jag idag?
Jag har lyckats gå in i butiker närmare 10 gånger utan att få en fråga om hjälp. Det är fascinerande!
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

E ju detta jag alltid sagt. Dormy behöver anställa mig :)
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Användarens profilbild
StefanL
Inlägg: 755
Blev medlem: 17 feb 2016, 20:26
Ort: Ludvika
Kontakt:

MaxP skrev:
Mikeryder skrev:...egentligen i söndags så besökte jag Dormy för att titta på ny bärbäg. Ena benet har lossnat på min ganska klumpiga och tunga Ogio 3-4 år gammal bag ca så det är tajm. Herregud, vad är det frågan om, helt galet vad mycket bagar de har!! Fick ju ont i huvudet av att försöka se skillnad på alla. :) Och aldrig att någon skulle komma fram och erbjuda sig att hjälpa till!

De har verkligen märkliga riktlinjer i sin kundservice. Bakre delen med "rangen" och bland klubborna är ganska uppmärksam på någon som tittar men främre delen, framför allt skodelen undviker i det längsta att se att en kund faktiskt provar sitt 6e par skor och inte vet varken ut eller in. Samma sak bland bagarna, mycket ostörd fick man vara i alla fall. Är väl knappast bra om man verkligen behöver något, ska man bara slötitta så är det kanske bekvämt att inte få uppmärksamhet.
Jag brukar ha det som experiment när jag har vägarna förbi en Dormy-butik, hur mycket hjälp erbjuds jag idag?
Jag har lyckats gå in i butiker närmare 10 gånger utan att få en fråga om hjälp. Det är fascinerande!
Jag var inne på Dormy Barkarby i 1,5h och enda gångerna jag blev erbjuden hjälp var när jag klev upp och testade putters och när jag stod och klämde på wedgarna.
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
Mikeryder
Inlägg: 57
Blev medlem: 06 apr 2015, 18:28

Wolfsheim skrev:E ju detta jag alltid sagt. Dormy behöver anställa mig :)
Nejdå, det är bra för den lokale pron, så kan denne stå för den bättre servicen istället. Dormy visar ärligt vilken okänslig vinstmaskin de är. :)
Driver: Titleist 915D2 10,5° Stiff FW: 915F 15° stiff Hybrid: 816H1 19° stiff Järn: 716 AP2 5-pw, 4i T-MB KBS Tour Wedgar: Titleist SM6 50°,54°,58° Putter: Ping Vault Anser 2 Slate.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Getinthehole skrev: Jag har alltid blivit bemött bra på Dormy World of golf i Göteborg.

Vi är ju trevligare härnere i Södra Sverige med ;)
Jag brukar besök Dormy i Jönköping och Stockholm ;)
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Idag blev plusmedlemskap färdigt så nu har man tre banor till att tillgå riktigt billigt.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Skriv svar