Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Toppade upp förra veckans 42 poängs runda med ytterligare 43 p idag. För en vecka sen hade jag alltså 28,8 i hcp och satte ett mål på under 25 i år. Idag ramlade jag ner till 23,3 och funderar om under 20 är realistiskt iår men de tror ja min första Eagle putt slogs idag, ( dock blev ja nervös å slog för löst så slutade me par) helt underbar golf spelar jag för stunden netto på 66 brutto 94
Min livs bästa runda, 86 slag på fjällbacka GK med 3 polare, 42 poäng, kompisen vann på 44... Men sänkning från 18,5 till 16,6 för min del!
Btw admin om du ser detta, jag kan inte skriva någonting via taptalk
Bilagor
gaati
86 slag score.png (49.13 KiB) Visad 7159 gånger
Drömmen är att åka runt med en husbil och lira med en polare på Nordea Tour och bli topp 500 i världen.
Golf är ingen sport, det är en livstil.
Taylormade all the way.
NilsAnders skrev:Min livs bästa runda, 86 slag på fjällbacka GK med 3 polare, 42 poäng, kompisen vann på 44... Men sänkning från 18,5 till 16,6 för min del!
Btw admin om du ser detta, jag kan inte skriva någonting via taptalk
Drömmen är att åka runt med en husbil och lira med en polare på Nordea Tour och bli topp 500 i världen.
Golf är ingen sport, det är en livstil.
Taylormade all the way.