Instagram har uppdaterat sitt API! Måste jobba lite på det där...MaxP skrev:I dag reagerar jag på att Instagram-widgeten inte verkar fungera för mig här på forumet genom Safari (Yes, jag använder Safari i bland)!
I dag.
- JohanAdministratör
- Site Admin
Haha såpass, sällan man kan lira den utan vind!JohanAdministratör skrev:Japp TC! Men vädret var det motsatta +20 grader, sol och knappt någon vind alls.alexolssn skrev:TC eller? Blåsigt och jävligt idag va?JohanAdministratör skrev:Idag bär det av till Helsingborg! Vasatorp!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk

Planeras det stora saker för sommaren och kommande vinter. 

Är jag sjukt taggad. Åker till hofors imorgon och tävling nr 2 på NFS i år.
Ska försöka spela bra för första gången på en tävling!!!
Driver Wilson Staff D200
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa
https://magolfblogg.wordpress.com/
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa
https://magolfblogg.wordpress.com/
God tur!Mikael316 skrev:Är jag sjukt taggad. Åker till hofors imorgon och tävling nr 2 på NFS i år.
...spelade jag en märklig runda. Inledde med, Par, Par, birdie och hade 9 poäng efter tre spelade hål. Men sen efter det kunde jag verkligen inte slå ett enda bra slag, två sockets out på korthål, toppade järnslag och monster hookar på drivern. När vi kom in efter 9 spelade hål hade jag skrapat ihop 11 poäng...
Tog ytterligare några hål innan det lossnade igen men jag lyckades få ihop 17 poäng in.
Det jobbiga är att jag inte vet vad jag gjorde för fel. Hur kan det skilja så mycket under en enda rond och hur ska man bära sig åt för komma ur en dålig trend mitt under rondens gång?
Tog ytterligare några hål innan det lossnade igen men jag lyckades få ihop 17 poäng in.
Det jobbiga är att jag inte vet vad jag gjorde för fel. Hur kan det skilja så mycket under en enda rond och hur ska man bära sig åt för komma ur en dålig trend mitt under rondens gång?
En usel dag på Golfbanan är i alla fall bättre än en kanondag på jobbet!
- Paradispetter
Idag undrar jag om någon har koll på om Viasat visar fortsättningen av runda 1? Eller om vi snällt får vänta tills runda 2 börjar till kvällen innan vi får se någon golf?
Saltar alltid en bra story
Det är Viasat vi talar om så med största sannolikhet att vi får vänta.
Idag blir det inspelsvarv på Burvik inför DM på söndag.
Idag blir det inspelsvarv på Burvik inför DM på söndag.
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g
Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41"
Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0
Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M
Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500
HCP: 3-ish
Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41"
Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0
Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M
Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500
HCP: 3-ish

Som Erikxson skriver lär vi snällt få vänta, det lär ju dessutom ha med ekonomin att göra kan jag tänka mig. Visa mer = mer stålar!Paradispetter skrev:Idag undrar jag om någon har koll på om Viasat visar fortsättningen av runda 1? Eller om vi snällt får vänta tills runda 2 börjar till kvällen innan vi får se någon golf?
- Paradispetter
Visa mer = mer stålar?MaxP skrev:Som Erikxson skriver lär vi snällt få vänta, det lär ju dessutom ha med ekonomin att göra kan jag tänka mig. Visa mer = mer stålar!Paradispetter skrev:Idag undrar jag om någon har koll på om Viasat visar fortsättningen av runda 1? Eller om vi snällt får vänta tills runda 2 börjar till kvällen innan vi får se någon golf?
Viasat köper ju rättigheterna ifrån USA, & avbröt sändningen tidigt igår. Tror inte problemet ligger i någon ekonomisk fråga när de handlar om sändning eller inte idag.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Saltar alltid en bra story