Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sandstream skrev:I dag var jag i alla fall bättre än Joel Kinnaman och Will Smith
Bro Hof Stadiums hål nummer 4 mätte 185 meter för dagen och jag slog en H5 som la sig i jämnhöjd med pinnen kanske 2-3 meter till vänster. Enkel birdie!
(Att jag toppade den lite och landade före green behöver vi inte prata om...)
När jag gick förbi half-way-huset efter 8:an satt det ett par ur personalen på uteplatsen och efter lite snackande visade det sig att Will Smith var ute på banan och strax skulle slå ut på 4:an. Gissa om jag satt kvar och kollade
Will slog ett bra slag men pinnen satt längst upp till höger och han blev ett par meter för lång och landade i ruffen.
Svår chip tillbaka men han slog den bra och landade lite före pinnen och rullade ett par meter förbi. Blev en tvåputt sen.
Ingen gjorde par och det var inte förrän de åkte förbi som jag såg att de var Joel
Svårt starstruck slog jag två drives på raken i vattnet på 9:an
Inte varje dag man ser dom på banan hur såg svingen ut för dom båda?
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish
Blir det tvspels-midsommar med lillebror. Madden och golf club!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Bokade jag in mig på ytterligare en runda på Katrineholms GK. Av de banor jag spelat måste jag ändå kalla det min favoritbana. När man (återigen) ska "hemåt" känns det givet med ett återbesök. Frågan är var andrarundan skall spelas, Eskilstuna GK, Torshälla GK eller Mälarbadens GK?
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2
PatrikJ skrev:Idag kan ni få gissa vem som gömmer sig bakom instagram nicket joffe84
Grattis!
Kommer du använda den eller blir det pedestal i vardagsrummet?
För att kunna använda den utan att skämmas skulle jag behöva vässa spelet men som piedestal var den tydligen utesluten meddelade inrednings chefen. Och i garaget hör den inte hemma, slutsatsen blir att ragga upp en caddie och spela med den