Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
stevvee skrev:Idag händer det mycket och igår. Men det näst roligaste som hände var att mina nya stickor kom Callaway Apex med 6.0 pxi skaft 3-p MUMMA! God jul önskar Stefan till Stefan
Jag fick en ny mössa igår - så jag kan verkligen relatera till din glädje Stefan!
Ja jag såg den och idag skulle jag gärna ha en sådan då jag känner mig lite frusen! Dock tror jag mina klubbor hjälper mig mer i hcp än mössan (För vi alla vet att desto dyrare saker man köper desto bättre måste det gå, hur kan dom annars våga ta betalt ?)
...skulle jag ha provat min T-MB 3 för första gången, nu när jag väl fått lite efterlängtad ledighet. Men självklart ligger man däckad i förkylning istället
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2
Wolfsheim skrev:Giants all the way.
Trodde du va en Bigblue med tanke på din handduk? Eller kanske ser på de andra lagens matcher ändå?
Precis som golf - uppskattar jag sporten kan jag titta på nästan vad som helst!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Samma här. Men alltid lite roligare när Chiefs spelar....
Nu börjar det verkligen dra ihop sig och kul att många lag fortfarande har chansen!!!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Själv skulle jag ytters sällan se på en match utan mina lag. Om inte det gäller en match som påverkar mitt lag.
Detta gäller dock bara under säsong. När det vankas slutspelsmatcher e det annat.
Samma gäller tex landslag. Em Vm Os å annan skit då kan jag se alla lag.
Iofs e det ju alltid kul se när Gooners förlorar å deras fans bråkar med varandra
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg Hemmaklubb Albatross Gk
Wolfsheim skrev:Själv skulle jag ytters sällan se på en match utan mina lag. Om inte det gäller en match som påverkar mitt lag.
Detta gäller dock bara under säsong. När det vankas slutspelsmatcher e det annat.
Samma gäller tex landslag. Em Vm Os å annan skit då kan jag se alla lag.
Iofs e det ju alltid kul se när Gooners förlorar å deras fans bråkar med varandra
Jag ser allt jag kommer över, bästa sporten att se på. Förut när jag hade ESPN america så gick tv:n varm då man hade tillgång till collegefotbollen också!!!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Mikael316 skrev:
Jag ser allt jag kommer över, bästa sporten att se på. Förut när jag hade ESPN america så gick tv:n varm då man hade tillgång till collegefotbollen också!!!
Samma här! Tyvärr är söndagar ofta den sämsta dagen för mig att se på TV men försöker så gott jag kan. College är ju än bättre. Resorna till USA står TVn alltid på med någon match och kan också rekommendera College live över NFL!