Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jag frågar dig som privatperson, men hur mycket Dormy-tillskansad kunskap du vill väga in är upp till dig När i200 lanserades kändes det som att den kanske var ungefär lika tourig som AP2 men ytterligare lite mer förlåtande. Anade då att du om någon kanske kunde göra en relevant jämförelse
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2
sitter jag på jobbet som vanligt och längtar till att golfsäsongen 2017 ska starta på riktigt! (och önskar jag kunde följa med MaxP på PGA Merchandise Show)
Är man nyfiken på vad som kommer hända på Torrey Pines i denna helg. Denna veckan är det PGA som är väldigt mycket mer intressant än ET med avseende på startfält.
Nyfiken på vad Jason Day kommer göra efter uppehållet och om Tiger Woods kommer ha någon stabilitet alls i sitt spel och klara cutten. Jag tror inte på det så mycket men ska bli spännande att se. Blir nog DJ som klarar sig bäst i den trebollen.
Dessutom semifinaler i Autralian Open. Ska Federer ta en till major? Han leder iaf nu mot Wawrinka. Blir soffan i helgen.
JohanAdministratör skrev:Idag nyss så nämndes Svensktgolfforum.se på C More Golf
Vad sa dom ungefär?
"Sen har vi fått en fråga från Johan, vår vän, som dessutom driver Svensktgolfforum och mycket annat. Han följer givetvis golfen noggrant och han undrar (minns inte frågan)"
Var det huruvida North eller South var svårast? Försöker minnas men lyckas inte
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2