Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mikael316 skrev:Idag inleder vi veckan med hem fullt av flyttkartonger...
Vart går flytten?
Andra sidan staden bara. Men fråb 20-30 minuter cykelväg till max 10 min promenad från golfbanan är ju ett stort plus!!
Och sen ett betydligt lugnare område!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Mikael316 skrev:Idag inleder vi veckan med hem fullt av flyttkartonger...
Då är vi två!
Vart går flytten?!
900m till en större lägenhet, liiite längre till golfbanan men det är inte något som kommer att påverka golfen [/quote]
En annan flyttar till mindre kanske 4 km närmare banan!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Paradispetter skrev:I dag sitter jag och väntar på paket.. paketöppning! Dock funderar jag på vilka de är som kör ut FedEx i Sverige? (läs mindre orter).
Här är det ett lokalt transportbolag, tänker mig att det är likadant på de flesta platser!
Paradispetter skrev:I dag sitter jag och väntar på paket.. paketöppning! Dock funderar jag på vilka de är som kör ut FedEx i Sverige? (läs mindre orter).
Här är det ett lokalt transportbolag, tänker mig att det är likadant på de flesta platser!
Signerade paketet för 1 minut sedan, tydligen posten här!