Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MaxP skrev:Låter kul! Hur landar man ett sånt jobb?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Blev headhuntad till jobbet efter 5 år på Viasat med jobb inom Field Sales - dvs dörr och event försäljning. Har knackat dörr i hela Sverige under några år och jobbat som regionschef i norra sverige senaste 3 åren. Efter separation med tjejen och ingen familj så kändes det naturligt nu att satsa på det här när det dök upp!
Driver: Nike Vapor Pro 9.5° FW: Nike Vapor Flex 15° Järn: Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper X Stiff Wedgar: Nike VR Forged 52° / 56° Putter: Nike Method Mod-30 SuperStroke Slim 3.0
Blev headhuntad till jobbet efter 5 år på Viasat med jobb inom Field Sales - dvs dörr och event försäljning. Har knackat dörr i hela Sverige under några år och jobbat som regionschef i norra sverige senaste 3 åren. Efter separation med tjejen och ingen familj så kändes det naturligt nu att satsa på det här när det dök upp!
Kul som sagt! Härligt att höra. Blir alltid glad av folk som satsar på chanser.
Kul som sagt! Härligt att höra. Blir alltid glad av folk som satsar på chanser.
Tack! Är ångest blandat med spänning nu!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Driver: Nike Vapor Pro 9.5° FW: Nike Vapor Flex 15° Järn: Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper X Stiff Wedgar: Nike VR Forged 52° / 56° Putter: Nike Method Mod-30 SuperStroke Slim 3.0
..blev det premiär på bana för mig och Wolfsheim. Banan i fråga var Albatross GKs niohålsbana, också kallad 19-27, vilken vi gick en gång före och en gång efter lunch.
Kortfattat gick spelet sådär, men det hade ju sina förklaringar. Blöta partier, ojämna men för årstiden fina greener och allmänt rigor mortis från vårt håll. Men det var riktigt roligt och mersmaken är ett faktum.
Risk att nästa runda dröjer för mig pga mycket jobb och ännu mer plugg, men jag hoppas jag har fel
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2