Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
joakim.pekkari skrev:Idag blev det shopping på Dormys REA inför höstens golfrundor:
Lite nya regnkläder, riktigt lätta och fina kläder som jag faktiskt ser fram emot att testa i vind och lite duggregn.
Extra par golfskor så jag inte sliter ut mina älskade FootJoy DryJoys Tour för fort. (Tyvärr har jag även ett par Adidas 360 Tour som bara står och samlar damm pga att jag inte får fast hälen i de...)
Och ett gäng Titleist Perma Soft handskar, de går ju alltid åt.
Strl på 360?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
US 8½ UK 8 EU 42, använda typ 5-6 rundor, liten slitning i hälen som det alltid verkar bli på Adidas skor.
joakim.pekkari skrev:Idag blev det shopping på Dormys REA inför höstens golfrundor:
Äntligen en tillverkare som fattat att man vill kunna använda skärp i regnbyxorna.
Gillar Galvins regnkläder men de har, vad jag vet, ingen modell med hällor
Äntligen en tillverkare som fattat att man vill kunna använda skärp i regnbyxorna.
Abacus har också tänkt så långt att dom gjort ordning för skärp.
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee) Gamebook: Stefan Lundgren Instagram:StefanLundgren Instagram:StefanzGolf Tillsammas med Stevvee https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
Vill inte alls låta dryg men varför vill man ha skärp i regnbyxorna? Jag tänker att jag vill dra de över mina vanliga byxor och i dessa situationer känns det onödigt att joxa med ett extra skärp?
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Vill inte alls låta dryg men varför vill man ha skärp i regnbyxorna? Jag tänker att jag vill dra de över mina vanliga byxor och i dessa situationer känns det onödigt att joxa med ett extra skärp?
Perfekt på våren eller hösten, superskönt att spela med underställ och regnbrallor!
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
WITB 2021 TaylorMade SIM 9°
Titleist 917F3 13,5°
TaylorMade P790 UDI J2
Srixon Z 585 J3-J4, Z 785 J5, Z Forged J6-PW
Cleveland RTX 4 Raw 50, 54, 58
Scotty Cameron Studio Style Newport 2 / TM Spider X
Hcp: Scratch
Klubb: PGA Sweden National
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa