Jag lirar ju Bio Cell rakt igenom i woodsen och gillar alla tre, men ack så olika de är ändå! Mina synpunkter är som följer:Rasmus Mildek skrev:Hoppas på det!Huvudet e kanon. Men "problemet" e att nu vill jag ju ha det i spoonen och hybriderna också
![]()
Drivern är snäll lite oavsett hur man träffar, men med en distinkt "mjuk" känsla mitt i sweetspoten jämfört med en lite mer metalliskt hård känsla om man är mer än 5-7mm off center. Man tappar inte alls mycket längd dock, trots denna miss.
Spoonen däremot har ett extremt hett face när man träffar rätt. Den riktigt skjutsar iväg bollen långt och rakt, men den tappar höjd väldigt markant om man är det minsta tunn. Det är som att man max får ut 0,3 av trampolineffekten om man är en aning off center

Hybriden är riktigt förlåtande och härlig, men den sätter rätt mycket spinn i bollen tycker jag, så är man ute mot tån får man mycket hookspinn och är man en del mot hälen så får man slicespinn istället. Dock launchar den högt och fint oavsett hur man träffar egentligen och är en räddare i nöden såväl på transportslag eller pegg, på 180m+.