Haha, eller A6.. förbannade jävla tattare som gömde undan banguiden inför seriespelet där.stevvee skrev:MaxP skrev:JohanAdministratör skrev:
Vissa klubbar har ju inte banguide*host* FRÖSÖN *host*
"ni kan köpa den via en app" ät skit.
Haha, eller A6.. förbannade jävla tattare som gömde undan banguiden inför seriespelet där.stevvee skrev:MaxP skrev:JohanAdministratör skrev:
Paradispetter skrev:
Där har vi nog vad jag irriterar mig på en golfbana/klubb när man måste köpa sig en banguide eller när dom inte har någon.Haha, eller A6.. förbannade jävla tattare som gömde undan banguiden inför seriespelet där.
Haha, lugn nu!stevvee skrev:Paradispetter skrev:
Där har vi nog vad jag irriterar mig på en golfbana/klubb när man måste köpa sig en banguide eller när dom inte har någon.Haha, eller A6.. förbannade jävla tattare som gömde undan banguiden inför seriespelet där.
JAG VILL INTE ANVÄNDA NÅGON JÄVLA TELEFON UTE PÅ BANAN!!!!!!!! BANGUIDE SKALL VARA GRATIS!!
Vill minnas att de hade slut just under ditt besök?stevvee skrev:
Banguiden är en kostnad för klubben. Speciellt om leverantören heter Caddee då du inte får ta betalt för deras tryckta banguide. Med tanke på hur billigt det är med golf i Sverige generellt så anser inte jag att ett par kronor för en banguide är något speciellt. Fast nu när jag kom att tänka på det vore det kanske klokare att öka priset på greenfeen med 20 kr och låta guiden ingå...Paradispetter skrev:Haha, lugn nu!stevvee skrev: Där har vi nog vad jag irriterar mig på en golfbana/klubb när man måste köpa sig en banguide eller när dom inte har någon.
JAG VILL INTE ANVÄNDA NÅGON JÄVLA TELEFON UTE PÅ BANAN!!!!!!!! BANGUIDE SKALL VARA GRATIS!!
Betalar gärna en slant, men då vill jag ha den i pappersform.. inte fan vill jag stryka runt med mobilen och börja zooma ute på banan..?
Sant, släng på avgiften på greenfeen så är problemet löst.MaxP skrev:Banguiden är en kostnad för klubben. Speciellt om leverantören heter Caddee då du inte får ta betalt för deras tryckta banguide. Med tanke på hur billigt det är med golf i Sverige generellt så anser inte jag att ett par kronor för en banguide är något speciellt. Fast nu när jag kom att tänka på det vore det kanske klokare att öka priset på greenfeen med 20 kr och låta guiden ingå...Paradispetter skrev:Haha, lugn nu!stevvee skrev: Där har vi nog vad jag irriterar mig på en golfbana/klubb när man måste köpa sig en banguide eller när dom inte har någon.
Betalar gärna en slant, men då vill jag ha den i pappersform.. inte fan vill jag stryka runt med mobilen och börja zooma ute på banan..?
Om inte Bosse är en jäkel på Candy Crush!Paradispetter skrev:
Sant, släng på avgiften på greenfeen så är problemet löst.
Sen lär väl inte spelet på banan flyta på snabbare när Bosse 55+ ska stå och försöka hitta rätt hål, zooma & leta efter bunkern via någon liten banguide i telefonen.. fail!
Ja då har man ju inte banguide...MaxP skrev:Vill minnas att de hade slut just under ditt besök?stevvee skrev:
EXAKT! Banguide skall ingå i greenfee svar JA!MaxP skrev:Banguiden är en kostnad för klubben. Speciellt om leverantören heter Caddee då du inte får ta betalt för deras tryckta banguide. Med tanke på hur billigt det är med golf i Sverige generellt så anser inte jag att ett par kronor för en banguide är något speciellt. Fast nu när jag kom att tänka på det vore det kanske klokare att öka priset på greenfeen med 20 kr och låta guiden ingå...Paradispetter skrev:Haha, lugn nu!stevvee skrev: Där har vi nog vad jag irriterar mig på en golfbana/klubb när man måste köpa sig en banguide eller när dom inte har någon.
Så ni betalar hellre 20-50:- extra på greenfeen istället för att välja själva om ni behöver banguide eller inte?stevvee skrev:EXAKT! Banguide skall ingå i greenfee svar JA!MaxP skrev:Banguiden är en kostnad för klubben. Speciellt om leverantören heter Caddee då du inte får ta betalt för deras tryckta banguide. Med tanke på hur billigt det är med golf i Sverige generellt så anser inte jag att ett par kronor för en banguide är något speciellt. Fast nu när jag kom att tänka på det vore det kanske klokare att öka priset på greenfeen med 20 kr och låta guiden ingå...Paradispetter skrev: Haha, lugn nu!