I dag.

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Sandstream

Häromdagen spelade jag Bro-Hof Castle Course i ett fantastiskt skick (om man jämför med klubbarna i samma område).

Par 72
SHCP 11
Brutto 82
Netto 71
Poäng 37
Fairway 92%
GIR 39%
Puttar 31 st
Wolfsheim

Grabbhelg med sonen, så inget golfspel innan måndag. Studerar dock "finesswedgar" på kvällarna. Å sen ut nästa vecka å förfina dem.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Alm

Idag blev det 18 hål på Öregrunds GK.
UT: 50
IN: 43
TOT: 93

Att man aldrig kan hålla ihop första 9...
Driver:Mizuno JPX EZ 10,5° Spoon:Mizuno JPX EZ 15° Hybrid:Mizuno JPX EZ 19° Järnklubbor:Mizuno MP-62 3-PW Wedgar:Mizuno T7 Blue 52°, 58° Putter:Odyssey (gammal modell) HCP:4.5
Hemmaklubb: Öregrunds GK
Sebbe

Så fick jag lära mig gråtit nytt om dormy, nämligen för jag var inne och skulle reklamera min hybrid för skulle ha den till imorgon men kunde inte ta med mig en ny utan behövde vänta på att callaway skulle skicka den. Så då går jag därifrån förtvivlad för jag trodde jag skulle få med mig en ny hem.. Men senare när jag kommer tillbaka så frågade jag om jah kunde byta modell men lägga mellanskillnaden men de gick inte, då sa dom på dormy något jah faktist inte trodde, man kunde låna en klubba, man fick nämligen låna en klubba för att se om den känns bra ute på banan istället för bara där och så och som i mitt fall då när jag skulle reklamera min trasiga klubba, de är nåt att tänka på om man ska köpa en ny hybrid t.ex. :D :D :D
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin

Idag kom jag hem från tre dagars golf på Irland!
Återkommer med rapport!
trippelhej

Idag var första rundan där jag fått 2 birdies på 9 hål, ena var en putt från runt 10m och andra runt 15m.
Användarens profilbild
Sandstream

trippelhej skrev:Idag var första rundan där jag fått 2 birdies på 9 hål, ena var en putt från runt 10m och andra runt 15m.
Snyggt!

Själv gjorde jag två birdies i rad för andra gången i veckan. Skön känsla och då känns golf enkelt :D
JohanH

Idag har det letats bollträff med järnen på rangen. Gick sådär och den har lyst med sin frånvaro under ett par veckor nu. Lite frustrerande.... Sökandet fortsätter under veckan, men då med min pro's hjälp.
Driver: Titleist TS2 Project X Hzrdus 6.5
Spoon: Titleist TS3 Project X Hzrdus 6.5
Hybrid: Cobra Fly-Z 22° S
Järn: Titleist AP2 714 S300
Wedge: Vokey SM07 52°, 56°, 60°
Putter: Scotty Cameron Newport 2
Boll: Titleist PRO V1
Användarens profilbild
Burner

Gick nio på Wäsby, gick okej.. Köpte ny wedge och hitta en sten med den direkt... Kul kul
// I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar //
King Cobra Pro CB - Ping i-Series 1/2 Moon - Cobra AMP Driver Special Edition Orange
trippelhej

Sandstream skrev:
trippelhej skrev:Idag var första rundan där jag fått 2 birdies på 9 hål, ena var en putt från runt 10m och andra runt 15m.
Snyggt!

Själv gjorde jag två birdies i rad för andra gången i veckan. Skön känsla och då känns golf enkelt :D
Det är riktigt roligt, får birdies rätt ofta iår. En dålig chip gick i för birdie på första hålet idag.
Skriv svar