Det svider lite i hjärtat men jag bettade 4x USA för morgondagens bästboll...
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Ryder Cup Paris 2018
-
1-3 efter morgonen/förmiddagen. Tror Fleetwood och Molinari vinner sin. Helt övertygadJohanAdministratör skrev:Det svider lite i hjärtat men jag bettade 4x USA för morgondagens bästboll...
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
- Paradispetter
Någon som sitter på en bra stream? Jobbet har givetvis valt att blockera Viaplay lagom till RC..
Saltar alltid en bra story
Det var lite nya spännande kombinationer. Hoppas Norén och Stenson får spela i eftermiddag. Förstår absolut varför Stenson och Garcia inte spelar bästboll när de inte kan putta, men Norén hade jag velat se spela två matcher idag.
Tiger och Reed, hahaha, vilken konstig publikboll det blir.
Tiger och Reed, hahaha, vilken konstig publikboll det blir.
Hcp: ~12
Ryder Cup radion. Ladda ner appen. Golf gör sig ändå bättre i radio många gånger.Paradispetter skrev: ↑28 sep 2018, 06:56 Någon som sitter på en bra stream? Jobbet har givetvis valt att blockera Viaplay lagom till RC..
Hcp: ~12
- Paradispetter
Tack för tips, men kontorsjobb, måste ha bilder!Niklas skrev: ↑28 sep 2018, 07:04Ryder Cup radion. Ladda ner appen. Golf gör sig ändå bättre i radio många gånger.Paradispetter skrev: ↑28 sep 2018, 06:56 Någon som sitter på en bra stream? Jobbet har givetvis valt att blockera Viaplay lagom till RC..
Saltar alltid en bra story
Då är vi igång!
Det tog alltså ett utslag och ett inspel från varje spelare i första bollen för mig att inse varför jag älskar Ryder Cup mer än något annat i den här sporten....
- JohanAdministratör
- Site Admin
Olesen i vattnet ...
Här är en guide till alla hålen
https://www.theguardian.com/sport/2018/ ... cup-course
Här är en guide till alla hålen
https://www.theguardian.com/sport/2018/ ... cup-course
Imponerande start av Europa än så länge!