Det kom upp första gången jag startade appen efter uppdateringen.Zorro skrev: ↑28 maj 2019, 11:11Var hittar du importen av golfvänner?Sandstream skrev: ↑28 maj 2019, 09:28 MGbokning-appen (Min Golf Bokning) har uppdaterats så att man nu kan importera alla sin golfvänner från gamla Min Golf. Mycket bra!
Det har även dykt upp en annan sak som ni kommer att se om ni går in på en tid där det redan finns spelare inbokade![]()
"Nya" Min Golf
- Sandstream
Snyggt att man kunde se ålder, men måste då ser jag nog hellre hcp.Sandstream skrev:Det kom upp första gången jag startade appen efter uppdateringen.Zorro skrev: ↑28 maj 2019, 11:11Var hittar du importen av golfvänner?Sandstream skrev: ↑28 maj 2019, 09:28 MGbokning-appen (Min Golf Bokning) har uppdaterats så att man nu kan importera alla sin golfvänner från gamla Min Golf. Mycket bra!
Det har även dykt upp en annan sak som ni kommer att se om ni går in på en tid där det redan finns spelare inbokade![]()
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
hade då inte några problem att hitta alla GS-banor.Niklas skrev: ↑28 maj 2019, 09:55Går fortfarande inte boka en golfstar-bana dock eftersom rullisten för bana inte fungerar, så spelar ingen större roll. Appen är totalt värdelös och jag kommer ta bort den från telefonen. Har ett bokmärke till hemsidan istället.Sandstream skrev: ↑28 maj 2019, 09:28 MGbokning-appen (Min Golf Bokning) har uppdaterats så att man nu kan importera alla sin golfvänner från gamla Min Golf. Mycket bra!
Vänsterspelare
- Sandstream
Android 9 Huawei är det krånglar på mig för mig. Det är SundstaStefanL skrev: ↑28 maj 2019, 14:03hade då inte några problem att hitta alla GS-banor.Niklas skrev: ↑28 maj 2019, 09:55Går fortfarande inte boka en golfstar-bana dock eftersom rullisten för bana inte fungerar, så spelar ingen större roll. Appen är totalt värdelös och jag kommer ta bort den från telefonen. Har ett bokmärke till hemsidan istället.Sandstream skrev: ↑28 maj 2019, 09:28 MGbokning-appen (Min Golf Bokning) har uppdaterats så att man nu kan importera alla sin golfvänner från gamla Min Golf. Mycket bra!

Hcp: ~12
Ja, kan jag inte boka min hemmabana är appen värdelös för mig. Det stämmer.StefanL skrev: ↑28 maj 2019, 10:08Så du tycker den är värdelös för att man inte kan boka GS-banor?Niklas skrev:Går fortfarande inte boka en golfstar-bana dock eftersom rullisten för bana inte fungerar, så spelar ingen större roll. Appen är totalt värdelös och jag kommer ta bort den från telefonen. Har ett bokmärke till hemsidan istället.Sandstream skrev: ↑28 maj 2019, 09:28 MGbokning-appen (Min Golf Bokning) har uppdaterats så att man nu kan importera alla sin golfvänner från gamla Min Golf. Mycket bra!
Hcp: ~12
Jag hittar ingen import av vänner men ser kön och hcp på bokade tider. Måste skilja mellan iPhone och Android?
Jag har också Android 9 med Huawei. Inga problem.Niklas skrev: ↑28 maj 2019, 14:22Ja, kan jag inte boka min hemmabana är appen värdelös för mig. Det stämmer.StefanL skrev: ↑28 maj 2019, 10:08Så du tycker den är värdelös för att man inte kan boka GS-banor?Niklas skrev: Går fortfarande inte boka en golfstar-bana dock eftersom rullisten för bana inte fungerar, så spelar ingen större roll. Appen är totalt värdelös och jag kommer ta bort den från telefonen. Har ett bokmärke till hemsidan istället.
https://youtu.be/OHdUYKDidTc
Vänsterspelare
Vallentuna GK
HCP: 17, 0 Start 2020: 17,2
WITB 2020:
Titleist 917 D3 9,5° (8,75°)
TM R15 FW-3 15°
TM R15 H 19°
TM M4 2018 5-PW 2° up
Mizuno S18 45°, Mizuno S5 50°, Cleveland RTX-3 55° och 60° - alla 2° up
Scotty Futura 6M
Vallentuna GK
HCP: 17, 0 Start 2020: 17,2
WITB 2020:
Titleist 917 D3 9,5° (8,75°)
TM R15 FW-3 15°
TM R15 H 19°
TM M4 2018 5-PW 2° up
Mizuno S18 45°, Mizuno S5 50°, Cleveland RTX-3 55° och 60° - alla 2° up
Scotty Futura 6M
- JohanAdministratör
- Site Admin
Jag tycker MGBokning funkar hur bra som helst. Golfstarbanorna går fint att boka för mig..
Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
- JohanAdministratör
- Site Admin
Det här var lite kul!
Jag är tydligen rankad 7534 i Sverige på mitt 4,4 och på plats 50 i klubben.

Jag är tydligen rankad 7534 i Sverige på mitt 4,4 och på plats 50 i klubben.