Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Idag blev det en runda på Fors GK. Brände en 1,5m för birdie på sista hålet. Sanslöst irriterande. Gick på hcp på första gången på ett tag även fast jag spred både utslag å inspel så närspelet är äntligen tillbaks!
kimf skrev:..även fast jag spred både utslag å inspel..
Måste ha varit breda fairways om du "spred" utslagen med den fairwayprocenten!
Du vet vad man säger. Statistiken ljuger!
Många av mina fairwayträffar första 9 var konstiga träffar som gick kanske 170m men lyckades landa på fairway.
Idag lirades 18hål på Lindesbergs GK.
Riktigt dåligt spel med en trött och sliten kropp som hade träningsvärk i varenda muskel efter 4h brännboll/fotboll med jobbet i lördags.
första 9: 46s/13p
sista 9: 43s/15p
jenalm skrev:Idag lirades 18hål på Lindesbergs GK.
Riktigt dåligt spel med en trött och sliten kropp som hade träningsvärk i varenda muskel efter 4h brännboll/fotboll med jobbet i lördags.
första 9: 46s/13p
sista 9: 43s/15p
Endast 4st par. 8st boogeys.
MEN, min första HIO på 110m par3.
Waaay! Då får du leta upp HIO-tråden här på forumet och skriva hur den gick till!
jenalm skrev:
...
MEN, min första HIO på 110m par3.
Haha, fyfan vad svensk jag är när min första tanke är "Men vafan, inte ännu en djävel som lyckas".. Men andra tanken blev ändå: "Fan va skoj för hen", så Grattis!!