Såg att det finns en Toulon Atlanta i nyskick till salu under Köp och Sälj som borde passa dig perfekt

Såg att det finns en Toulon Atlanta i nyskick till salu under Köp och Sälj som borde passa dig perfekt
Haha. Fel nacke och fel typ av puttermodell.manget skrev:Såg att det finns en Toulon Atlanta i nyskick till salu under Köp och Sälj som borde passa dig perfekt
Var tvungen att testa i varje fall
Krank F11.svingit skrev:Idag har jag haft en driver fitting. I slutänden var det den driver som jag inte slagit tidigare alls och aldrig haft i min bag tidigare som vann.
Det är en driver som är sjukt stabilt och har bra spinnkontroll. Det är också det märke på driver som är mest populär på LIV Tour.
Gissa vilket märke.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nordica Golf har inte Krank.mikael.josefson skrev:Krank F11.svingit skrev:Idag har jag haft en driver fitting. I slutänden var det den driver som jag inte slagit tidigare alls och aldrig haft i min bag tidigare som vann.
Det är en driver som är sjukt stabilt och har bra spinnkontroll. Det är också det märke på driver som är mest populär på LIV Tour.
Gissa vilket märke.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum