Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
För mig skiljer det inte så mycket när det är hårt i backen mellan spoon och driver, men jag kommer nog märka mer skillnad nu när det går mot mjukare tider.
Har legat på ca. 20-30m kortare med spoon, dock kan drivern gå betydligt längre vid perfekta träffar/studsar.
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish
Ny vagn beställd efter att ha fått pengarna tillbaka av Stadium. Hade deras Pushcart Four D, men efter att den gått sönder och blivit utbytt 2 ggr, så argumenterade jag pengarna tillbaka.
Så det fick bli en beställning av en sådan här
arctic-white.jpg (44.13 KiB) Visad 8373 gånger
Kommer förhoppningsvis imorgon eller på onsdag. Unboxingbilder kommer
Erikxson skrev:Går fortfarande och funderar på om man ska ha clicgear 3.5 eller Bigmax Blade...
Jag har en Bigmax Blade och den är riktigt smidig och platt! Helt klart en fördel om man har liten bil, alt är flera som skall samåka.
MEN! Hjulen verkar inte vara konstruerade för att hålla för alltid. Har gått ca 45 rundor och de platta gummidäcken börjar redan bli slitna i kanterna.
Nu vet jag inte vad clickgearen kostar men 3000 för en Blade är lite i överkant. Visst, den blir platt men överlag tycker jag kvalitén brister med däcken samt de många plastdetaljerna bredvid.
Erikxson skrev:Går fortfarande och funderar på om man ska ha clicgear 3.5 eller Bigmax Blade...
Jag har en Bigmax Blade och den är riktigt smidig och platt! Helt klart en fördel om man har liten bil, alt är flera som skall samåka.
MEN! Hjulen verkar inte vara konstruerade för att hålla för alltid. Har gått ca 45 rundor och de platta gummidäcken börjar redan bli slitna i kanterna.
Nu vet jag inte vad clickgearen kostar men 3000 för en Blade är lite i överkant. Visst, den blir platt men överlag tycker jag kvalitén brister med däcken samt de många plastdetaljerna bredvid.
Tackar för informationen, får åka och känna lite på dom igen om vilken som känns robustast.
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish