Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sitter och funderar på om man ska dra sig hemåt på torsdag eller om man ska besöka Skåne på fredag. Vilken bana skulle ni spela ifall ni måste spela en i Skåne? Barsebäck Masters eller PGA National Lake Course?
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish
Idag blev det en runda på min hemmabana St Jörgen i Göteborg med forumets egen Erikxson efter ett kul initiativ från hans sida att gå en runda ihop. Rundan i sig kantades av en hel del otur för min del (tror jag lyckades träffa trädets enda utstickade gren rakt på och ner typ fyra-fem gånger) men det var väldigt kul i alla fall! Scoren i sig får vi ta i den andra tråden (om ens där)
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2
Hollowind skrev:Idag blev det en runda på min hemmabana St Jörgen i Göteborg med forumets egen Erikxson efter ett kul initiativ från hans sida att gå en runda ihop. Rundan i sig kantades av en hel del otur för min del (tror jag lyckades träffa trädets enda utstickade gren rakt på och ner typ fyra-fem gånger) men det var väldigt kul i alla fall! Scoren i sig får vi ta i den andra tråden (om ens där)