Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sköt idag 79.. det är småsaker känns det som hela tiden men framförallt träffar jag för få greener.. 6 idag tror jag det blev...
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
donballe skrev:Igår blev det en 75a på ett kylslaget Högbo GK. Det blev 7 av 14 FW, 9 av 18 greener, 2 stycken 3-puttar, 30 puttar totalt.
En till kylslagen runda på samma bana, kom en skvätt snö och regn ett tag. Det blev 9 av 14 FW, 10 av 18 greener och 33 puttar. Landade i en 76a. Försökte använda alla klubbor i bagen under rundan, det gick sånär som på att j3 inte fick någon luft.
Blev en 79 på hemmaklubben häromdagen.. helt ok med tre dubbelboheys pga dött närspel.
Missade min förata fairway på 12an vilket känns bra för nu börjar det lossna lite i spelet.
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Hannes skrev:Testar att posta en bild ifrån GameBook då dom uppdaterat sin App, vad tycker ni funkar informationen man får ut av bilden?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tycker den har förbättrat layouten. Synd att de gav upp på android.
Katastrof första nio, men lyckades hålla humöret uppe hela rundan ändå. Låg 4 efter, efter 8 men lyckades göra birdie på 18:e och därmed dela matchen och birdieligan.
Allt som allt en perfekt dag på banan, med sol och vind men lite blöta fairways.
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish