Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Korrekt Max! Den behandlar 480p 1 min per min och sen har ju vi en 720p-version också, så cirka 3 timmar sa någon vis man.
Problemet den här gången är dock att ordinarie tekniker var sjuk, så vi tog in en pappaledig kille som tryckte på rec. Så ingen har ens påbörjat publiceringen. I bästa fall kring lunch idag. Ledsen för dröjsmålet.
Om någon såg LIVE så kan ni intyga att jag tillägnade avsnittet till Hannes. Osäkert om det kommer med i återsändningen dock
Angående OS-upplägget, så är det det första vi diskuterar. Sändningarna kommer bli väldigt feta! Trackman tar över Protracers jobb och banan kommer ha MÅNGA kameror.
johanskold skrev:Korrekt Max! Den behandlar 480p 1 min per min och sen har ju vi en 720p-version också, så cirka 3 timmar sa någon vis man.
Problemet den här gången är dock att ordinarie tekniker var sjuk, så vi tog in en pappaledig kille som tryckte på rec. Så ingen har ens påbörjat publiceringen. I bästa fall kring lunch idag. Ledsen för dröjsmålet.
Om någon såg LIVE så kan ni intyga att jag tillägnade avsnittet till Hannes. Osäkert om det kommer med i återsändningen dock
Angående OS-upplägget, så är det det första vi diskuterar. Sändningarna kommer bli väldigt feta! Trackman tar över Protracers jobb och banan kommer ha MÅNGA kameror.
Hah, missade tyvärr LIVE då jag var på banan, & det dök tyvärr inte upp i återsändningen
Kul program & mycket nyttig info inför kommande OS som man inte riktigt hade koll på med rankingar osv.
Saker som fick mig att tända till & börja fundera på är ju verkligen hur spelarnas kläder kommer se ut, speciellt vilka kläder spelarnas caddies kommer få. & självklart hur bagarna kommer bli, hiss eller diss?
Idag handlar det om LJUD, JAPAN och att BÖRJA SPELA GOLF! Klockan 14:00 är LIVE (då lär man ha störst chans att vinna dagens pris) och vårt mål är nu att alltid vara uppe till klockan 21:00 för titt i efterhand. Snart så ska vi också lägga upp avsnitten som podd, så att man kan lyssna.
johanskold skrev:Idag handlar det om LJUD, JAPAN och att BÖRJA SPELA GOLF! Klockan 14:00 är LIVE (då lär man ha störst chans att vinna dagens pris) och vårt mål är nu att alltid vara uppe till klockan 21:00 för titt i efterhand. Snart så ska vi också lägga upp avsnitten som podd, så att man kan lyssna.