Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Katastrof första nio, men lyckades hålla humöret uppe hela rundan ändå. Låg 4 efter, efter 8 men lyckades göra birdie på 18:e och därmed dela matchen och birdieligan.
Allt som allt en perfekt dag på banan, med sol och vind men lite blöta fairways.
Spelpartnern som petade i en HIO? Starkt av dig att inte låta honom vinna ändå!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Katastrof första nio, men lyckades hålla humöret uppe hela rundan ändå. Låg 4 efter, efter 8 men lyckades göra birdie på 18:e och därmed dela matchen och birdieligan.
Allt som allt en perfekt dag på banan, med sol och vind men lite blöta fairways.
Spelpartnern som petade i en HIO? Starkt av dig att inte låta honom vinna ändå!
Tyvärr så visar Gamebook nettoscore.. Annars hade jag låtit honom vinna
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish
Vad vore golf utan dubbels och trippels? +9 och 14 poäng på 9 hål imorse. Närspelet är katastrof och jag känner tyvärr att jag hellre lägger tiden jag hinner spela på att just spela än att träna tyvärr. Svårt dilemma.
Drog en träningskväll igår med att först försöka bota den sporadiska faden med driven. Sen 25-40m pitchar, mest för att få bort duffar/toppar nu när banan är lite halvblöt.
Gick ut och körde en nia bara för att känna på spelet lite.
Först nära sänka en eagle på 4an, sen nära HIO på 5an.
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish