Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rasmus Mildek skrev:Tack. Borde börja med det. Har du en bra app för det? Jag kan ej regna det på klockan vad ja vet.
Okej! Trodde du medvetet lät bli att göra det eftersom de fanns med på bilderna men inte var ifyllda.
Kör Golfshot GPS sen ett par år tillbaka och där anger man lätt fairway och puttar. GIR håller den koll på själv.
Använder mig av Garmins vivoactive klocka som mer är en multisportklocka. Dock är appen gemensam för alla deras klockor. Men statistik går ej att regga i min. Skall testa det. Dock e frågan om jag verkligen vill veta det? Är en skrämmande sanning förmodligen..
Äntligen får jag vara med!
Efter fyra timmar bilåkande och försening blev det tio bollar på rangen och ett par puttar innan 18 hål på Avan på Gävle GK och årets första runda från back tee.
Jag är trots den dåliga scoren nöjd med golfen, med tanke på att jag sänkte tre bollar i vattenhinder så fanns det en hel del kvar att ta av.
På negativa kontot blev jag av med min j9 någon gång under rundan.
Eller snarare igår, underbar sommarkväll, men...
Tappade svingen totalt. Sköt 41 på Upsalas lilla(Par 31), men det kunde blivit MYCKET värre. Kände mig lite som Spieth, räddade mig med närspel. TOTALT kvaddad sving. Inte behagligt.
MaxP skrev:Äntligen får jag vara med!
Efter fyra timmar bilåkande och försening blev det tio bollar på rangen och ett par puttar innan 18 hål på Avan på Gävle GK och årets första runda från back tee.
Jag är trots den dåliga scoren nöjd med golfen, med tanke på att jag sänkte tre bollar i vattenhinder så fanns det en hel del kvar att ta av.
På negativa kontot blev jag av med min j9 någon gång under rundan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rookiemisstaget att glömma den vid green?
Hur var skicket på Avan? Fanns det skador på banan eller såg den bra ut i skicket?
Det är en del hål på Avan som gör att man inte riktigt vet hur man ska spela vissa hål första gången, men skönt att få en runda ändå förstår jag
Hur gick det i matchen?
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish
Erikxson skrev:
Rookiemisstaget att glömma den vid green?
Hur var skicket på Avan? Fanns det skador på banan eller såg den bra ut i skicket?
Det är en del hål på Avan som gör att man inte riktigt vet hur man ska spela vissa hål första gången, men skönt att få en runda ändå förstår jag
Hur gick det i matchen?
Tyvärr så var det ingen glömska som låg bakom då jag extremt sällan använder j9 i närspelet alls.
Skicket var helt ok, med tanke på att de hade fått ta emot runt 60 mm vatten under föregående helg och inte riktigt kunnat klippa. Ruffen var tuff och greenerna orättvisa (som ett resultat) men överlag såg den bra ut och jag förstod att den varit riktigt fin innan allt regn. Somliga slag blev lite överraskande när man inte lirat mer.
Jag åkte på torsk i matchen, motspelaren avslutade med att gå -3 på de 4 sista hålen och då hade jag inte mycket att sätta emot tyvärr, men ett bra betyg till mig som är hans coach
Riktigt jäkla kasst andravarv men mest att det levde sitt eget liv från tee. Kunde inte slappna av och försökte styra för mycket. Riktigt tråkigt. Träffade fairway typ fyra gånger och de slagen som var från fairway slog jag riktigt bra!
Puttning och närspel blev generellt lidande av att det var tvunget att prestera över nivå hela tiden..
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Riktigt jäkla kasst andravarv men mest att det levde sitt eget liv från tee. Kunde inte slappna av och försökte styra för mycket. Riktigt tråkigt. Träffade fairway typ fyra gånger och de slagen som var från fairway slog jag riktigt bra!
Puttning och närspel blev generellt lidande av att det var tvunget att prestera över nivå hela tiden..
Det är bara att ta med all erfarenhet man kan få på den nivån. Du lär dig väldigt mycket på varje tävling! Kör hårt.