Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Idag blir det inte heller någon golf, men en massage iaf.
Har ju flyttat till Skövde och tänkte göra debut på min nya hemmabana Skövde GK imorgon. Visade sig att det är kategori-KM då, känns ju iofs som ett bra sätt att spela banan första gången.
kimf skrev:Idag blir det inte heller någon golf, men en massage iaf.
Har ju flyttat till Skövde och tänkte göra debut på min nya hemmabana Skövde GK imorgon. Visade sig att det är kategori-KM då, känns ju iofs som ett bra sätt att spela banan första gången.
MaxP skrev:
Mycket rolig bana! Både 18 hålaren och 9 hålaren!
Jo, kommer spela båda imorgon, ska bli riktigt skoj faktiskt.
Har dock inte hållt i en golfklubba på två veckor i och med flytten, och är lite mör i kroppen, så ambitionsnivån är ju inte direkt seger. Är nog första gången jag går in i en tävling med det tankesättet och den dåliga förberedelsen, men vem vet kanske är ett vinnande recept
kimf skrev:Idag blir det inte heller någon golf, men en massage iaf.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Härligt! Då får du även spela gratis på min hemmaklubb, Lundsbrunn GK. Rolig och fin bana, förutom att vissa tees är lite dåliga!
Skövde är också en rolig bana med väldigt stora greener =)
En usel dag på Golfbanan är i alla fall bättre än en kanondag på jobbet!
Härligt! Då får du även spela gratis på min hemmaklubb, Lundsbrunn GK. Rolig och fin bana, förutom att vissa tees är lite dåliga!
Då tycker jag vi får försöka hinna med en runda innan säsongen är slut, vill ju testa både Lundsbrunn och Falköping.
Då tycker jag vi får försöka hinna med en runda innan säsongen är slut, vill ju testa både Lundsbrunn och Falköping.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Falköping har jag bara spelat en gång så kan inte säga så mycket om den, men som jag minns den var den ganska så lättspelad. Det vore kul att gå en rond ihop men då jag studerar på annan ort är jag bara hemma vissa helger.
En usel dag på Golfbanan är i alla fall bättre än en kanondag på jobbet!