Den där cobra utilityn var riktigt läcker!Blekingegolfarn skrev:King Utility 4, ställbara loft.
Wilson D7 forged 5-PW.
Nöjd med båda inköpen. Sent from my SM-A520F using Svensktgolfforum mobile app
Sent from my iPad using Svensktgolfforum
Den där cobra utilityn var riktigt läcker!Blekingegolfarn skrev:King Utility 4, ställbara loft.
Wilson D7 forged 5-PW.
Ja den är skön att slå med också.kallsup skrev:Den där cobra utilityn var riktigt läcker!Blekingegolfarn skrev:King Utility 4, ställbara loft.
Wilson D7 forged 5-PW.
Sent from my iPad using Svensktgolfforum
Svarta eller raw?carlphilip.a skrev: ↑19 maj 2020, 19:10 Nya wedgar sm8 och första gången jag kör 50 54 58 så det blir spännande
Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Jäklar så snygga dom var!carlphilip.a skrev:Nya wedgar sm8 och första gången jag kör 50 54 58 så det blir spännande
Ja jag har alltid kört raw wedgar och dessa börjar rosta lite när de slits så den kan bli riktigt snyggtstevvee skrev:Jäklar så snygga dom var!carlphilip.a skrev:Nya wedgar sm8 och första gången jag kör 50 54 58 så det blir spännande
Läckert, gillar också raw. Vad fick du ge för dom? 2500:- styck?carlphilip.a skrev: ↑19 maj 2020, 20:19Ja jag har alltid kört raw wedgar och dessa börjar rosta lite när de slits så den kan bli riktigt snyggtstevvee skrev:Jäklar så snygga dom var!carlphilip.a skrev:Nya wedgar sm8 och första gången jag kör 50 54 58 så det blir spännande
1700 så visst det kostar en del men gillar man dem så stannar dem kvar längeHarry skrev:Läckert, gillar också raw. Vad fick du ge för dom? 2500:- styck?carlphilip.a skrev: ↑19 maj 2020, 20:19Ja jag har alltid kört raw wedgar och dessa börjar rosta lite när de slits så den kan bli riktigt snyggtstevvee skrev: Jäklar så snygga dom var!
Var hittar du dom för 1700?carlphilip.a skrev: ↑19 maj 2020, 20:501700 så visst det kostar en del men gillar man dem så stannar dem kvar längeHarry skrev:Läckert, gillar också raw. Vad fick du ge för dom? 2500:- styck?carlphilip.a skrev: ↑19 maj 2020, 20:19 Ja jag har alltid kört raw wedgar och dessa börjar rosta lite när de slits så den kan bli riktigt snyggt
Skickat från min SM-G973F via Tapatalk![]()