Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stoft skrev:10 par, 6 bogeys och 2 dubblar vilket resulterade i 37p och 87 slag brutto.
Kul när träning ger resultat! Bara att fortsätta kampen mot hcp9,9
9 hål nu på morgonen med en start som kan beskrivas med ett mentalt psykbryt men sen vart det bättre märker att när ja spelar sämre i början så glömmer ja bort att andas ordentligt. Så fort ja börjar fokusera på att lugna ned mig och andas lugnare så kommer spelet också.
Återigen 37p och 82 slag dock på grannbanan Storsjöbygden. Efter 6 hål så låg jag -3 men drog på mig en dubbel en trippel och en bogey på 7,8,9 och klev på 10an med 17p. Hämtade 3p på 10an men tappade två därefter och låg +2 efter 12 hål. Samlade ihop mig bra efter det och gjorde tre raka par vilket resulterade i -1 och det hade lika gärna kunnat bli -3 då jag hade två riktiga koppsnurrar men vad gör det
Nytt hcp 12,4.
Golf 3 dagar i rad nu. Nacka GK stod på schemat och bjöd på 1 dubbel och 3 birdies bl.a. Otroligt bra greener måste ja säga. Puttningen blir bättre och bättre. Tyvärr bogey på sista så ja delade med farsan på +6
Rasmus Mildek skrev:Golf 3 dagar i rad nu. Nacka GK stod på schemat och bjöd på 1 dubbel och 3 birdies bl.a. Otroligt bra greener måste ja säga. Puttningen blir bättre och bättre. Tyvärr bogey på sista så ja delade med farsan på +6
Börjar se mycket röda siffror nu
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41" Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0 Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500 HCP: 3-ish