Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Blev en bra runda idag där jag hade fler gir är jag borde. 2 st par är inte heller nått jag är bortskämd med. Slutade med 33 p. Är helt nöjd framförallt med hur aggressivt jag vågade spela mot Green. Från 160m kände jag mig helt säker på en Green träff. Var ett par vattenhinder som sänkte mig denna runda som gjorde att ja streckade 3 hål. Men men på ett igen. 9 hål till ikväll å sen 54 hål imorgon Piteå golfbana är platsen för idag och imorgon.
Golfshot skulle kunna jobba lite på sin svenska översättning (SNUT, 2 SPÖKE)
Blev en trevlig kvällsrunda på Queens (Kungsängen) direkt efter en lektion. Gick lite knackigt i början men på 6:an började jag få ordning på det vi tränat på. Blev 39 poäng och sänkning från 11.3 till 10.7
Igår hade jag en rätt så trevlig runda på Gävle GKs 9 håls pay and play bana. Spelade 18 först och klev över med några kompisar som ville spela 9 utan hcp.
Alla järn satt där dom skulle och puttningen kan man inte klaga på!
/kimlidberg
Skickas från min iPad via Tapatalk
Driver: Nike Vapor Pro 9.5° FW: Nike Vapor Flex 15° Järn: Nike Vapor Pro Combo KBS Tour C-taper X Stiff Wedgar: Nike VR Forged 52° / 56° Putter: Nike Method Mod-30 SuperStroke Slim 3.0
Har nu kört 1 st 18 hål igår förmiddag. (33p) 1 st 9 hål där vi inte räknade utan bara spelade på. Sedan idag blev det 3 st 18 hålare. Allt på Piteå golfklubb.. Poängen blev: runda 1 24 p, runda 2 12 p åsså sedna när allt var skit å
Motivationen för en runda till var noll så började jag första 9 med 24p, andra 9 ramlade in på 18 p så totalt 42 p och en netto score på 62 oj så skönt.. Första sänkningen på 8 år. Nytt hcp 26,6 nu. Å detta efter att ha 36 hål i benen tidigare under dagen..