Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Idag sköt jag bästa scoren någonsin över nio hål. Riktigt kul att scora när spelet inte stämmer till 100%.
Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
9 hål på Bromma nu på morgonen. Första gången där i år men vart glatt överraskad över att greenerna var helt godkända att puttar på. Bra ställa att träna på helt klart! Skönt med 21 pinnar
Rasmus Mildek skrev:9 hål på Bromma nu på morgonen. Första gången där i år men vart glatt överraskad över att greenerna var helt godkända att puttar på. Bra ställa att träna på helt klart! Skönt med 21 pinnar
Det är bra att kunna gå på par, då vet man att järn- och närspel sitter. Lite jobbigt tycker jag det är med så långsamma greener som det är där oftast dock, kommer inte in i det riktigt.
Rasmus Mildek skrev:9 hål på Bromma nu på morgonen. Första gången där i år men vart glatt överraskad över att greenerna var helt godkända att puttar på. Bra ställa att träna på helt klart! Skönt med 21 pinnar
Det är bra att kunna gå på par, då vet man att järn- och närspel sitter. Lite jobbigt tycker jag det är med så långsamma greener som det är där oftast dock, kommer inte in i det riktigt.
Tack! Absolut att dem är lite trögare än resterande golfstar banor men hade räknat med värre.
76a idag direkt efter jobbet utan uppvärmning. Måste börja ta utslagen lite mer på allvar då jag de senaste rundorna lyckas träffa fem eller sex fairways bara. Mycket bättre på inspelen men svårt att jaga flaggor från semiruffen stup i kvarten.
MaxP skrev:76a idag direkt efter jobbet utan uppvärmning. Måste börja ta utslagen lite mer på allvar då jag de senaste rundorna lyckas träffa fem eller sex fairways bara. Mycket bättre på inspelen men svårt att jaga flaggor från semiruffen stup i kvarten.